فناوریموبایل

SX12، جدیدترین لپ تاپ وایو معرفی شد

SX12، جدیدترین لپ تاپ وایو معرفی شد

اخیرا جدیدترین نسخه از لپ تاپ وایو با ظاهری فوق باریک و CPU شش هسته ای Comet Lake و مجموعه کامل از پورت ها را معرفی کرده است. مشخصات کامل اولترابوک SX12 را در ادامه بررسی خواهیم کرد. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات ظاهری

لپ تاپ وایو SX12 بدنه ای نازک و با وزن بسیار کم دارد. علت این وزن سبک استفاده از پلاستیک و فیبر کربن در ساختار آن است. این اولترابوک حدود 15.7 تا 18 میلیمترضخامت دارد و وزن کل دستگاه کمتر یک کیلو گرم و حدود 906 گرم می باشد. مانیتور لپتاپ جدید شرکت VAIO فول اچ دی بوده و نکته مثبت این است که، یک پنل دوازده و نیم اینچی را در شاسی یازده اینچی جای داده است. در طراحی جز به جز لپ تاپ وایو جهت اعمال ظرافت هرچه بیشتر دقت شده. فاصله‌ میان قسمت مرکزی کلید های کیبورد از یکدیگر کمتر از 20 و حدود 19 میلیمتر درنظر گرفته شده است.

لپ تاپ وایو

در مدل 2020 SX12 از CPU نسل 10 core i5 ویا core i7 اینتل بهره مند شده است. در این لپتاپها از سی پی یو چهار تا شش هسته ای و گرافیک داخلی یو اچ دی، حافظه هشت گیگابایتی LPDDR3 و هارد اس اس دی 256 گیگابایتی استفاده شده است.

مشخصات فنی

لپ تاپ وایو SX12 مانند دیگر دیگر مدل های شرکت VAIO از فناوری TruePerformance استفاده کرده است که در راستای آن و با وجود سیستم کاهش دمای پیشرفته و همچنین توان طراحی دمای بالارفته ی سی پی یو، این امکان را ایجاد می کند که از پردازنده به مدت بیشتر و با فرکانس بالاتر استفاده شود

پورت ها

برای معرفی درگاه های لپ تاپ وایو SX12 به موارد زیر اشاره خواهیم کرد. یک درگاه Gbe یک درگاه یو اس بی 3.1 Gen2 مدل Type-c که به عنوان شارژ و تبادل کننده ی داده ها و عکس ها عمل می کند و یک درگاه دیگر از همین یو اس بی با مدل Type-A، یک پورت حافظه اس دی، دو درگاه خروجی اچ دی ام آی و D-Sub و یک درگاه سه و نیم میلیمتری صوتی و همچنین یک پورت تغذیه اختصاصی از بخش های مختلف لپتاپ جدید شرکت VAIO می باشند.

اتصالات

لپ تاپ وایو

Wifi 5، Bluetooth 4.1 ، مودم نسل چهار LTE، یک دستگاه وب کم با سنسور مادون قرمز جهت شناسایی چهره، سنسور اثر انگشت و میکروفن همراه با بلندگوهای stereo. هنوز مقدار حجم دقیق باتری مشخص نشده است اما آنچه این کمپانی از لپ تاپ وایو SX12 اعلام کرده است این است که با هر بار شارژ کردن دستگاه تا حدود 13 ساعت می توان از آن استفاده کرد. شارژ از طریق USB-C امکان پذیر خواهد بود.

رنگ بندی و قیمت

رنگ بندی های لپتاپ SX12 متنوع و در رنگ های قرمزط قهوه ای، مشکی، نقره ای و صورتی و با قیمت حدودی 1813 تا 2226 دلار خواهد بود.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. بازتاب: cartel oil co website
  2. بازتاب: peaceful piano music
  3. بازتاب: SIAM855

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا