برنامه آیفونبرنامه اندرویدنرم افزار و اپلیکیشننرم افزارهای ویندوزی

آپدیت جدید تلگرام امکان ایجاد تماس تصویری گروهی را به کاربران می دهد

آپدیت جدید تلگرام امکان ایجاد تماس تصویری گروهی را به کاربران می دهد

Telegram یکی از به روزترین برنامه های شبکه های اجتماعی است که همواره در حال ارائه امکانات ویژه برای کاربران خود است. آپدیت جدید تلگرام ویژگی های منحصر به فردی مانند پس زمینه متحرک، امکان تماس تصویری گروهی را برای کاربران خود ارائه می دهد. در ادامه به بررسی قابلیت های جدید اضافه شده به این نرم افزار Social Media خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

ویژگی های جدید اضافه شده به برنامه Telegram

از مدت های قبل خبرهایی در خصوص ارائه قابلیت تماس تصویری گروهی توسط تلگرام منتشر شده بود. حالا این برنامه در جدیدترین به روزرسانی خود، امکان ایجادتماس تصویری گروهی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. کاربران برای ایجاد تماس تصویری گروهی ابتدا باید یک چت صوتی ایجاد کرده و سپس بر روی مکالمه تصویری کلیک کنند. قابل ذکر است که فعلا تنها 30 نفر می توانند در این کنفراس ویدئویی شرکت کنند و احتمالا در آینده نزدیک امکان شرکت افراد بیشتری در تماس تصویری گروهی فراهم خواهد شد.

قابلیت دیگر اضافه شده به نرم افزار تلگرام، امکان اشتراک گذاری صفحه نمایش در تماس تصویری است. پس کاربران می توانند در حین مکالمه، صفحه نمایش گوشی یا دسکتاپ خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. ویژگی دیگری که برای کاربران این شبکه اجتماعی ارائه شده است، تصویر زمینه متحرک و انیمیشنی است که کاربر می تواند به بخش تنظیمات رفته و به جای تصویر زمینه ثابت یک تصویر متحرک را انتخاب کند. تلگرام همچنین ویژگی دیگری به نام Noise Suppression را به نسخه جدید خود اضافه کرده که این ویژگی جدید امکان حذف نویزهای اضافی را در هنگام چت صوتی می دهد.

هم اکنون می توانید آپدیت جدید تلگرام را از طریق سایت رسمی Telegram و یا فروشگاه های گوگل پلی، اپ استور و سایر فروشگاه های معتبر دریافت کنید.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا