برنامه آیفونبرنامه اندرویدنرم افزار و اپلیکیشن

نحوه پاک کردن حافظه کش تلگرام

آموزش حذف حافظه پنهان تلگرام

نحوه پاک کردن حافظه کش تلگرام

کاربر زمانیکه مدیایی رو داخل گروه ها یا کانال های تلگرام دانلود می کند، این مدیاها در حافظه کش یا همان حافظه پنهان  تلگرام ذخیره می شود تا از دانلود مجدد آن جلوگیری شود. این نوع ذخیره سازی اطلاعات مانع از مصرف اینترنت شده اما باعث پر شدن حافظه گوشی یا تبلت می شود. در این مطلب نحوه پاک کردن حافظه کش تلگرام را آموزش می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مراحل حذف حافظه پنهان تلگرام اندروید

برای پاک کردن حافظه کش تلگرام در گوشی های اندرویدی، کافی است که آیکون سه خطی که در بالا صفحه قرار دارد را لمس کنید. سپس گزینه تنظیمات یا همان Settings را انتخاب کنید. بعد از باز شدن صفحه جدید، بر روی گزینه Data and Storage کلیک کنید. پس از وارد شدن به این بخش، گزینه Storage Usage را انتخاب کنید.

حذف حافظه پنهان تلگرام حذف حافظه پنهان تلگرام نحوه پاک کردن حافظه کش تلگرام

در این بخش از برنامه تلگرام ، سه قسمت قابل مشاهده است:

قسمت Keep Media

این قسمت شامل چهار گزینه 3 days، 1 week، 1 month و Forever است که در صورت تمایل به نگهداری تصاویر و ویدئوهای دانلود شده، گزینه Forever را انتخاب کنید و در غیر اینصورت مدیاهای دانلود شده پس گذشت 3 روز، یک هفته و یا یک ماه حذف می شوند.

قسمت Device Storage

با لمس کردن این قسمت، تمامی موارد دانلود شده و حجم های آن ها برای شما به نمایش در می آید. در صورت نیاز به خالی کردن حافظه گوشی، تمامی موارد را انتخاب کرده و حذف نمایید. در این صورت حذف حافظه پنهان تلگرام انجام می شود.

قسمت Local Database

 این قسمت تمامی چت های صورت گرفته را در خود ذخیره می کند و می توانید برای پاک کردن آن، گزینه Local Database را کلیک کرده و سپس اقدام به پاک کردن تمامی چت ها کنید.
برای پاک کردن حافظه کش تلگرام در گوشی های آیفون و همچنین آیپدها می توانید تمامی مراحل بالا را انجام دهید.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. I may need your help. I’ve been doing research on gate io recently, and I’ve tried a lot of different things. Later, I read your article, and I think your way of writing has given me some innovative ideas, thank you very much.

  2. بازتاب: 토렌트 다운
  3. بازتاب: RELAX GAMING
  4. بازتاب: สีกันไฟ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + یک =

دکمه بازگشت به بالا