نرم افزار و اپلیکیشن

گوگل با قابلیت جدید خود، به کمک کاربران برای تلفظ صحیح لغات انگلیسی آمده است

گوگل با قابلیت جدید خود، به کمک کاربران برای تلفظ صحیح لغات انگلیسی آمده است

گوگل با ارائه یک قابلیت جدید به نام Google Pronounce این امکان را به کاربر می دهد که تلفظ لغات انگلیسی را به شکل صحیح یاد بگیرند. با طیف نیوز همراه باشید… .

ویژگی سرویس جدید Google

شما برای دسترسی به این ویژگی جدید تنها کافی است که در نوار سرچ گوگل این عبارت را « لغت مورد نظر + Pronounce » را تایپ کنید. بعد از کلیک بر روی دکمه سرچ، شما با یک باکسی رو به رو می شوید که در آن شاهد شکل تلفظ آوایی لغت مورد نظر و همچنین برای درست ادا کردن لغت، قسمت مربوط به استرس کلمه را پر رنگ تر کرده است. همچنین برای راحت تر فهمیدن تلفظ لغت، با زدن بر روی حالت Slow کلمه با سرعت پایین تری ادا می شود.

تلفظ صحیح لغات انگلیسی

مهمترین قسمت این قابلیت جدید، امکان تمرین کردن تلفظ صحیح لغتی است که شما آن را سرچ کرده اید. در این بخش گوگل با استفاده از هوش مصنوعی خود، تلفظ لغتی را که شما بیان کرده اید را آنالیز می کند و در صورت نیاز به شما نکاتی را برای بهتر کردن تلفظ لغت ارائه می کند. همچنین برای درست حرکت دادن لب ها و دهان، در گوشه باکس انیمیشنی تعبیه شده است که طرز صحصیح حرکت دهان و لب ها را نیز به شما آموزش می دهد.

تلفظ صحیح لغات انگلیسی

دیگر ویژگی مثبت این سرویس، تلفظ لغات انگلیسی بریتانیایی و امریکایی را به طور جداگانه ارائه می دهد. علت آن هم این است که نوع تلفظ لغات انگلیسی در زبان امریکایی و بریتانیایی با یکدیگر متفاوت است و شما می توانید از تلفظ هر دو آن ها استفاده کنید.

باید بدانید که این ویژگی برای تمام لغات ارائه نشده است و تنها لغاتی که کاربران دیگر در تلفط آن ها با مشکل رو به رو شده بودند، برای شما در دسترس خواهد بود. به هر حال اگر در تلفظ لغتی با مشکل مواجه شدید و آن کلمه در لیست لغات این سرویس موجود بود، شما می توانید از آن استفاده کنید.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫73 نظرها

  1. بازتاب: 티비위키
  2. بازتاب: ufabet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا