نرم افزار و اپلیکیشن

اکانت واتس اپ خود را در چند دستگاه مختلف استفاده کنید

اکانت واتس اپ خود را در چند دستگاه مختلف استفاده کنید

قابلیتی جدید در واتس اپ امکان پذیر شد که به کمک آن می توان به صورت مشترک و در چند دستگاه از یک اکانت استفاده کرد که البته این تنها قابلیت جدید WhatsApp نیست. در این بخش به بررسی بیشتر این خبر خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ به تازگی قابلیتی جدید اضافه کرده است که به کمک آن می توان از یک اکانت در چند دستگاه مختلف استفاده کرد. زمانی که کاربر اکانت WhatsApp خود را در گوشی یا لپتاپ جدیدی نصب می کند پیام آن برای دستگاه اول ارسال می شود. با صدور اجازه دسترسی کاربر می تواند اکانت خود را در دستگاه ثانویه نیز نصب کند. این کار یک فرآیند امنیتی است که مانع از سوءاستفاده از برنامه توسط هکر ها می شود.

قابلیت ها

علاوه بر امکان استفاده از اکانت در چند دستگاه، قابلیتی جدید نیز به زودی به واتس اپ اضافه می شود. پیام های خود تخریب شونده مدتی هست که توسط توسعه دهندگان کمپانی WhatsApp در حال تست شدن است. حالا پس از مدت ها آزمایش ، کاربران می توانند از پیام های خود تخریب شونده در نسخه بعدی این اپلیکیشن استفاده کنند.

قابلیت پیام های خود تخریب شونده به کاربر این امکان را می دهد تا پیامی ارسال کند که پس از مدتی پاک شود. این تایم می تواند یک روز، یک هفته یا یک ماه نیز باشد. بدین ترتیب پیام مورد در نظر پس از ارسال به مخاطب در واتس اپ در مدت تعیین شده ناپدید می شود. این امکان پیشتر در دیگر برنامه ها مثل اسنپ چت وجود داشت که حالا در WhatsApp نیز به چشم می خورد.

همانطور که می دانید شبکه اجتماعی واتس اپ زیر نظارت شرکت فیسبوک است و طبق آمار و ارقام موجود، بخاطر قابلیت هایی چون پشتیبانی از فایل های چند رسانه ای و چت های گروهی رایگان، بیشترین تعداد کاربر فعال در ماه مربوط به این پیام رسان می باشد. این پیام رسان حتی از مسنجر فیسبوک نیز فعال تر است.

امتیاز 2 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا