برنامه آیفونبرنامه اندرویدنرم افزار و اپلیکیشن

برنامه تیک تاک رتبه دومین اپلیکیشن پرطرفدار جهان را به خود اختصاص داد

برنامه تیک تاک رتبه دومین اپلیکیشن پرطرفدار جهان را به خود اختصاص داد

برنامه تیک تاک بعد از واتس اپ با داشتن آمار دانلود بسیار بالا دومین اپلیکیشن در جهان است که به تعداد دفعات خیلی زیاد دانلود شده است. در ادامه جزئیات بیشتر این خبر را بررسی خواهیم کرد. با طیف نیوز همراه باشید… .

بنا به اخباری که رسما در Sensor Tower که یک موسسه بررسی آمار های برنامه های موبایلی است، منتشر شده اند، برنامه تیک تاک و حتی ورژن چینی آن به نام Douyin به آمار دانلود هفتصد و چهل میلیون بار در سال دست پیدا کرد، این یعنی رتبه ای بالاتر از مسنجر و Facebook. این آمار متعلق به یک سال اخیر یعنی سال 2019 میلادی است.

بررسی جزئیات بیشتر خبر

برنامه تیک تاک یک اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدئو است که نسخه چینی آن نیز همان طور که در بالا مطرح شد موجود است. tik tok طبق آمار ها ثابت کرده در سال اخیر محبوب ترین و پرطرفدارترین نرم افزار موبایلی بوده که در سال 2019 حدود 740 میلیون بار دانلود شده است. تیک تاک برای کارکنان نیروی دریایی و ارتش آمریکا ممنوعیت استفاده دارد و با تمام این اوصاف همچنان رتبه بالایی را توانسته از آن خود کند.

قبل از tik tok اپلیکیشن واتس اپ با هشتصد و پنجاه میلیون دانلود رتبه نخست را از آن خود کرده است. این آمار و ارقام نشان دهنده آن است که برنامه تیک تاک توانسته جایگاه فیسبوک و یاهو مسنجر را تصاحب نماید. جالب است بدانید این دو نرم افزار برتر مقدار زیادی از جایگاه خود را مدیون جوانان‌ هندی به علت استقبال چشم گیری که داشته اند، می باشد.

برنامه تیک تاک

واتس اپ در اواخر سال میلادی گذشته حدود چهل درصد پیشرفت داشته است که طبق شواهد و آمار موجود، بیشترین استفاده را هندی ها داشته اند. هندی ها علاوه بر این در افزایش رتبه اپلیکیشن سنگاپوری Likee نیز تأثیری بسیاری داشته اند. این نرم افزار موبایلی، در سال 2019 حدود 330 میلیون مرتبه دانلود شده است که نصف این میزان استفاده به هندی ها اختصاص دارد.

نکته قابل ذکر این که:

شرکت تحقیقاتی Sensor Tower اطلاعات ذکر شده مربوط به رتبه بندی برنامه های واتس اپ، تیک تاک و غیره را از تعداد دانلود های انجام شده از اپ استور و پلی استور جمع آوری کرده است و این درحالی است که چین در تحریم است و چینی ها از این برنامه ها جهت دانلود استفاده نمی کنند. tik tok در حال حاضر با کسب آمار و ارقام بسیار بالا در استفاده جهت اشتراک گذاری ویدئو ها رقیبی برای اینستاگرام و فیسبوک نیز محسوب می شود.

امتیاز 3.5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫13 نظرها

  1. بازتاب: Mushroom Farm Ballarat

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 15 =

دکمه بازگشت به بالا