دسته‌بندی نشده

بررسی مشخصات هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport WDBYFT0020B

معرفی هارد دیسک WDBYFT0020B

بررسی مشخصات هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport WDBYFT0020B

یکی از دیوایس هایی که می توان اطلاعات را در آن ذخیره کرد، External Hard است. در این مطلب به بررسی مشخصات فنی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport WDBYFT0020B خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

امکانات External Hard Western Digital My Passport WDBYFT0020B

این هارد درایو وسترن دیحیتال با بدنه ای ار جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده که آن را در برابر صدمات محافظت می کند. این هارد دیسک با ابعاد 110×81.5×21.5 میلی متر و وزن 250 گرم تولید و عرضه می شود. با توجه به ابعاد گفته شده، این هارد درایو ابعاد مناسبی دارد و به راحتی می توان آن را در جیب گذاشت و با خود حمل کرد. از لحاظ ظاهری، وسترن دیجیتال بدنه هارد My Passport WDBYFT0020B را در دو فرم ساده و هاشور خورده طراحی کرده که باعث زیبایی بیشتر آن شده است. این هارد دیسک به یک نشانگر LED مجهز شده است که برای اعلام وضعیت عملکرد هارد کاربرد دارد.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل WDBYFT0020B

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport WDBYFT0020B از هد 2.5 اینچی بهره می برد. این هارد دارای ظرفیت 2 ترابایتی است که برای افرادی که اطلاعات زیادی برای ذخیره کردن دارند، بسیار مناسب است. نوع اتصال آن به دیوایس های دیگر از طریق کابل USB انجام می شود. این هارد از درگاه USB 3.0 بهره می برد که باعث افزایش سرعت انتقال داده ها می شود. سرعت انتقال داده در این هارد چیزی در حدود 5 گیگابایت در ثانیه است. از نکات منفی این هارد درایو وسترن دیجیتال، نداشتن هیچ گونه مقاومت در برابر شوک، ضربه، لرزش، خش و آب است. در نتیجه کاربر باید در حفظ و نگهداری از External Hard Western Digital My Passport WDBYFT0020B توجه ویژه ای داشته باشد. در ادامه می توانید ویدئو مربوط به جعبه گشایی این هارد دیسک وسترن دیجیتال را مشاهده کنید:

 

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + 9 =

دکمه بازگشت به بالا