سیستم عاملفناوری

مشکلات مربوط به آپدیت جدید ویندوز 10

مشکلات مربوط به آپدیت جدید ویندوز 10

آپدیت جدید ویندوز 10 برای بسیاری از کاربران دردسرساز شده است و می تواند موجب شکل گیری مشکلات گوناگونی شود. در این بخش به بررسی تغییرات ایجاد شده توسط به روزرسانی جدید Windows 10 می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

در یک کلام با توجه به مشکلاتی که آپدیت جدید ویندوز 10 ایجاد کرده است، بهتر است بگوییم نسخه جدید به روزرسانی شده Windows 10 به نام KB4541335 را نصب نکنید. این همان بروزرسانی قبلی نیست، متاسفانه مایکروسافت دوباره کاربران را با ارائه آپدیت جدید ویندوز 10 دچار مشکلات عجیب و غریبی کرده است و هنوز جهت مرتفع کردن آن اقدامی نکرده است.

چه تغییراتی در کامپیوتر شما رخ می دهد؟

نصب نسخه جدید ویندوز 10 برای کابران ویندوز کاملا اختیاری بوده اما به هر حال کاربرانی که بدون اطلاعات از مشکلات پیش رو اقدام به نصب این نسخه جدید داشته اند، در حال حاضر با اختلالاتی همچون کرش سیستم در زمان اجرای بازی رو به رو شده اند.

مشکلات برای تمام کاربران یک شکل نبوده است. پس از نصب نسخه جدید Windows 10 توسط برخی کاربران متوجه شده ایم این نسخه موجب می شود هنگام مشاهده و تماشای ویدئو های موجود در یوتیوب به ناگهان کاربر با خطای صفحه مرگ آبی رو به رو می شوند.

سومین اختلال که گزارش شده است، این بود که با نصب و استفاده از نسخه اخیر ویندوز 10 کاربران متوجه شده اند که میزان مصرف پردازنده سیستم در زمان شارژ افزایش میابد و پاسخگویی قسمت هایی از رابط کاربری Windows 10 ازکار می افتد. البته هنوز تعداد افراد زیادی خبر از این مشکل نداده اند و امیدواریم که بیش از این نصف نسخه جدید این سیستم عامل دردسر ساز نشود. مایکروسافت نیز تاکنون متوجه این مشکلات نشده و یا یا شاید با وجود توجه به مشکلات اقدامی به برطرف کردن آن انجام نداده است.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. Do you mind if I quote a couple of your posts as long as I provide credit and sources back to your site?
    My website is in the very same area of interest as yours and my users
    would really benefit from a lot of the information you provide here.
    Please let me know if this alright with you. Regards!

  2. Today, I went to the beachfront with my kids. I found a sea shell and gave it
    to my 4 year old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She put the shell to her ear and screamed.
    There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
    She never wants to go back! LoL I know this is entirely off topic but
    I had to tell someone!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا