تازه های فناوری

رونمایی از شارژر 120 واتی شیائومی در آینده نزدیک

رونمایی از شارژر 120 واتی شیائومی در آینده نزدیک

با انتشار خبر اعطای گواهی از طرف آژانس 3C چین به شارژر 120 واتی شیائومی مشخص می شود که تا رونمایی و روانه بازار شدن این شارژر پرسرعت تایم زیادی باقی نمانده است. برای بررسی جزئیات خبر با طیف نیوز همراه باشید… .

مدت های زیادی است که اخبار متنوع و شایعات گوناگونی راجع به این شارژر به گوش می رسید که البته با ورود به سال میلادی جدید این اخبار به حداکثر خود رسیدند. با توجه به این شایعات نیز پر واضح است که این شارژر در حال ساخت است و تا قبل از اتمام سال میلادی جاری وارد بازار خواهد شد. البته هنوز اطلاعات دقیق تری از روند ساخت و جزئیات مربوطه وجود ندارد و نحوه دست یابی به این فناوری هنوز کاملا مشخص نیست.

اطلاعات و مشخصات بیشتر

ظاهرا با به میان آمدن سخن از اعطای گواهی برای شارژر 120 واتی شیائومی قرار است این وسیله جانبی زودتر از موعدی که انتظار می رفت از جانب چینی ها از راه برسد و مشخص است که ساخت شارژر موفقیت آمیز بوده است. با مهر تأیید آژانس 3C بر روی گواهی شارژر 120 واتی شیائومی پایان روند کار به شکل غیر مستقیم اعلام شده است.

با وجود رونمایی از این محصول در سایت رسمی این آژانس اما هنوز اطلاعات کاملی در دسترس نیست. با توجه به این صفحه شماره مدل شارژر مذکور MDY-12-ED است و ماکسیمم ولتاژ 20 ولت و شدت جریان 6 آمپر می باشد. در رابطه با اینکه دقیقا کدام گوشی برای بار اول از این قابلیت برخوردار می شود و می توان آن را با شارژر پرسرعت 120واتی شارژ کرد هنوز اطلاعات دقیق در دسترس نیست اما آنچه واضح است اکثر گوشی های شیائومی پرچمدار قبلا رونمایی شده بودند و احتمالاً این دیوایس به یک گوشی از خانواده می میکس تعلق می گیرد و یا شاید بطور کل دستگاه اول گوشی نباشد و این شارژر به یک لپتاپ تعلق گیرد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. بازتاب: HoyleCohen
  2. بازتاب: 티비위키
  3. بازتاب: บทความ lsm99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا