فناوریموبایل

شیائومی گوشی می 10i را معرفی کرد

گوشی Xiaomi Mi 10i رونمایی شد

شیائومی گوشی می 10i را معرفی کرد

شرکت شیائومی از گوشی جدید خود با نام گوشی می 10i رونمایی کرد. در ادامه قصد داریم به بررسی امکانات و ویژگی های گوشی Mi 10i بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی Mi 10i

گوشی شیائومی می 10i از لحاظ ظاهری بسیار شبیه گوشی ردمی Note 9 Pro 5G است. این گوشی هوشمند در پنل پشتی خود به یک ماژول دایره ای شکل مجهز شده که چهار لنز دوربین در آن جای گرفته است. دوربین اصلی آن از لنز 108 مگاپیکسلی HM2 سامسونگ، دوربین دوم از لنز 8 مگاپیکسلی Ultrawide، دوربین سوم از لنز 2 مگاپیکسلی Macro و دوربین چهارم از لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می برد.

گوشی می 10i

نمایشگر استفاده شده در گوشی Xiaomi Mi 10i دارای سایز 6.67 اینچی LCD با کیفیت وضوح فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش 120 هرتزی است. شیائومی نرخ رفرش آن را در زمان پخش فیلم به 30 هرتز کاهش و در هنگام اجرای بازی ها به 120 هرتز افزایش می یابد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند از نوع Infinity-O است که داخل روزنه O شکل آن دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

در بخش سخت افزاری ، شیائومی در گوشی می10i از تراشه Snapdragon 750G استفاده کرده است در نتیجه این گوشی از فناوری اینترنت نسل پنجم پشتیبانی خواهد کرد. این تراشه توسط رم 6/8 گیگابایتی همراهی می شود و برای ذخیره کرده اطلاعات از حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی بهره می برد.

باتری استفاده شده در گوشی Xiaomi Mi 10i دارای ظرفیت 4820 میلی آمپر ساعت است که از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند در حاشیه کناری آن جای گرفته است. این گوشی با رابط کاربری MIUI 12 بر پایه اندروید 10 و در سه رنگ به بازار عرضه خواهد شد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫80 نظرها

  1. بازتاب: get redirected here
  2. بازتاب: Buy Benelli guns

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − هشت =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا