فناوریموبایل

تاریخ نهایی عرضه گوشی تاشو هواوی میت ایکس مشخص شد

تاریخ نهایی عرضه گوشی تاشو هواوی میت ایکس مشخص شد

سرانجام شرکت Huawei تاریخ عرضه و قیمت گوشی تاشو هواوی میت ایکس را اعلام کرد. ما در ادامه به این موضوع می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

تاریخ عرضه و قیمت گوشی تاشو هواوی Mate X

طبق اعلام شرکت هواوی، قرار است این گوشی انعطاف پذیر در تاریخ 15 نوامبر (24 آبان ماه) در بازار چین عرضه شود. گوشی منعطف هواوی قابلیت پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم (5G) را دارا می باشد. همچنین این گوشی تاشو از پردازنده ی Kirin 990 به عنوان قلب تپنده ی آن استفاده شده است. گفتنیست، در گوشی جدید هواوی 8 GB رم و 512 GB حافظه ی داخلی بکار رفته است.

نمایشگر گوشی تاشو هواوی میت ایکس در حالت کاملا باز 8 اینچ بوده و در حالت بسته، صفحه نمایش جلوی گوشی 6.6 اینچ و صفحه نمایش پشتی 6.38 اینچ خواهد بود.
صفحه نمایش گوشی انعطاف پذیر هواوی، برخلاف گوشی تاشو سامسونگ که به حالت دو بال پروانه باز می شود، از کنار و با فشار دادن یک دکمه باز می شود. این نحوه ی تاشو شدن گوشی، دارای مزیت بهتری نسبت به گوشی منعطف سامسونگ در زمان مکالمه می باشد. گفتنیست، به دلیل وجود محافظ صفحه ی پلاستیکی بر روی صفحه نمایش گوشی تاشو هواوی Mate X ، ما شاهد افزایش عمر نمایشگر این گوشی انعطاف پذیر خواهیم بود.

گوشی تاشو هواوی میت ایکس

در این دیوایس از مودم Barong 5هزار استفاده شده است. همچنین این گوشی به باتری دوسلولی 4500mAh مجهز می باشد، که به گفته ی برخی از رسانه ها، این گوشی تاشو به کمک شارژر 55w خود قادر است در مدت 30 دقیقه، 85 درصد شارژ شود.

این گوشی قرار است با قیمتی در حدود 2400 دلار در بازار چین عرضه شود. همچنین هواوی درباره ی عرضه این گوشی در بازار جهانی، چنین پاسخ می دهد:
ملاک ما برای عرضه این گوشی در بازار جهانی، پشتیبانی مناطق مختلف دنیا از پوشش شبکه ی 5G می باشد. این گوشی در 15 نوامبر در بازار چین عرضه خواهد شد و ما در حال بررسی عرضه این دیوایس در بازارهای بین المللی هستیم.

امتیاز 3 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. بازتاب: 티비위키
  2. obviously like your web-site but you need to take a look at the spelling on several of your
    posts. Several of them are rife with spelling problems and I find it
    very troublesome to inform the truth then again I will definitely come back again.

  3. بازتاب: look at these guys
  4. بازتاب: pink rockstar strain

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + چهار =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا