برنامه اندرویدنرم افزار و اپلیکیشننرم افزارهای ویندوزی

قابلیت اجرای همزمان چند برنامه اندرویدی در ویندوز 10 میسر شد

بروزرسانی برنامه Your Phone با قابلیت اجرای چند برنامه

قابلیت اجرای همزمان چند برنامه اندرویدی در ویندوز 10 میسر شد

شرکت Microsoft با همکاری کمپانی Samsung توانسته با توسعه قابلیت های نرم افزار Your Phone امکان اجرای چند برنامه اندرویدی را در ویندوز 10 برای کاربران ایجاد کند. در ادامه به بررسی بیشتر این قابلیت می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی نحوه اجرای چند اپلیکیشن اندرویدی در Windows 10

یکی از نرم افزارهایی که برای ارتباط بین کامپیوتر و گوشی طراحی شده است، نرم افزار Your Phone است که به کاربر این امکان را می دهد تا برنامه های گوشی را در ویندوز نیز اجرا کند. در واقع کاربر می تواند نرم افزارهای اندرویدی را در یک پنجره جدید از سیستم کامپیوتری خود اجرا و همانند سایر برنامه ها آن را در بخش نوار پایینی ویندوز و همچنین بخش استارت آن پین کند.

در اتفاق جدیدی که از طریق همکاری مایکروسافت و سامسونگ به ثمر نشسته، اجرای چندین برنامه اندرویدی در ویندوز 10 به طور همزمان و در چندین پنجره است. البته گفتنی است که این قابلیت تنها برای گوشی های Samsung قابل اجرا بوده و باید بر روی گوشی های این برند برنامه Link to Windows را نصب کرد تا بتوان از این ویژگی بهره برد.

گفتنی است که برای اجرای چند اپلیکیشن اندرویدی در Windows 10 به طور همزمان باید نسخه نرم افزار Your Phone ویندوز کاربر به ورژن 1.20102.132.0 و یا بالاتر و برنامه Link to Windows نصب شده بر روی گوشی سامسونگ به ورژن 2.1.05.2 یا بالاتر بروزرسانی شده باشد. همچنین باید سیستم کامپیوتری کاربر نیز از ورژن 2004 ویندوز 10 و آپدیت ماه May 2020 و بالاتر بهره ببرد.

در نهایت قابل ذکر است که با استفاده از قابلیت نرم افزار ویندوزی Your Phone و اپلیکیشن اندوریدی Link to Windows تقریبا دیگر نیاز به استفاده از گوشی نبوده و می توان به راحتی کارهای مربوط به گوشی را با سیستم کامپیوتری اجرا کرد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا