برنامه آیفونبرنامه اندرویدنرم افزار و اپلیکیشن

نرم افزار موتور جستجو گوگل به قابلیت حالت تاریک مجهز شد

نرم افزار موتور جستجو گوگل به قابلیت حالت تاریک مجهز شد

در جدیدترین آپدیت برنامه جستجو گوگل ، کاربران می توانند از قابلیت حالت تاریک بهره ببرند. در ادامه نحوه فعال کردن ویژگی دارک مود را ارائه می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

نحوه فعالسازی Dark Mode در موتور جستجو گوگل

با توجه به اعلام شرکت گوگل، قابلیت حالت تاریک به موتور جستجو مستقل گوگل افزوده شده است و کاربران سیستم عامل های Android و Ios در طی هفته آتی می توانند قابلیت دارک مود را فعال کنند. گفتنی است که بعد از آپدیت موتور جستجو گوگل ، این برنامه خود را با نوع تم تاریک یا روشنی که کاربر برای سیستم عامل گوشی خود فعال کرده است، منطبق می کند. با توجه به اخبار رسمی منتشر شده، ویژگی Dark Mode از دیروز و به مرور در حال انتشار است و نهایت تا آخر این هفته در اختیار تمام کاربران قرار می گیرد.

حالت تاریک

کاربران می توانند بعد از آپدیت اپلیکیشن موتور جستجو گوگل ، به قسمت تنظیمات مراجعه کرده و قابلیت حالت تاریک را فعال و یا غیر فعال کنند. کاربرانی که گوشی های آن ها به سیستم عامل های قدیمی مجهز هستند، باید به صورت دستی این قابلیت را در مرورگر گوگل فعال کنند. در صورتی که گوشی شما قابلیت دارک مود را دریافت کند، پنجره ای در پایین صفحه پدیدار می شود که کاربر از این قابلیت جدید مطلع می شود. و کاربر در صورت تمایل می توانند حالت Dark Mode را برای مرورگر خود فعال کند.

شرکت گوگل در چند وقت اخیر اقدام به اضافه کردن قابلیت Dark Mode به برنامه های خود است و در نسخه اندروید، برنامه هایی نظیر Gmail، تقویم گوگل و گوگل فیت به این ویژگی مجهز شده است و در نسخه آی او اس تعداد قابل توجهی از نرم افزارهای گوگل از این قابلیت بهره می برند. با این وجود همچنان تعدادی از برنامه های این شرکت همچنان از قابلیت دارک مود بهره نمی برند که با این روال، این ویژگی به سایر نرم افزارهای گوگل اضافه خواهد شد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: more info
  2. بازتاب: read this
  3. بازتاب: loose leaf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا