بازیبازی های ویندوزی

جدیدترین تریلر بازی Zombie Army 4 : Dead War

جدیدترین تریلر بازی Zombie Army 4 : Dead War

استودیوی معروف Rebellion جدیدترین تریلر بازی Zombie Army 4: Dead War را در اختیار کابران و علاقه مندان گذاشت. جزئیات بیشتر و اطلاعاتی از روند بازی را در ادامه خواهید دید. با طیف نیوز همراه باشید… .

بازی Zombie Army 4 Dead War برای مرتبه اول برای سری اسنایپر الیت معرفی شد. ولی جذابیت و محبوبیتی که داشت موجب شد که استودیو Rebellion یعنی همان طراح و تولید کننده اسنایپر الیت، لشکر زامبی چهار را به یک بازی جداگانه و مستقل تبدیل کرد.

Zombie Army 4

گیمر های پلی استیشن چهار، ایکس باکس و حتی کامپیوتر می توانند فقط تا ماه آینده برای دریافت بازی Zombie Army 4 Dead War صبر کنند. در حال حاضر تریلر بازی لشکر زامبی چهار منتشر شده و در تاریخ پانزدهم بهمن ماه این گیم جذاب عرضه خواهد شد. این بازی را می توان تکی و یا چهار نفره تجربه کرد.

اطلاعات موجود در Trailer

تریلر بازی لشکر زامبی چهار روایتی از داستان بازی، دشمنان و فضای جهان بازی دارد این امر موجب می شود گیمر ها بیشتر از قبل با فضای بازی Zombie Army 4 Dead War آشنا شوند. از دیگر مواردی که در این تریلر شاهد آن هستیم، انیمیشن جدید اشعه ایکس و معرفی اسلحه های جدید است که بعد از به قتل رسیدن همه زامبی ها، در قسمت های مختلف نمایش داده می شوند.

داستان از این قرار است که هیتلر یک ارتش از مردگان به راه می اندازد ولی خود به موفقیت کامل دست پیدا نمی کند و کشته می شود. در این بازی این زامبی ها به ایتالیا وارد می شوند. پس از آن جنگ هایی را در ونیز، قسمت های آتش فشانی و حتی یک باغ وحش شاهد خواهیم بود که روایت آن مربوط به سال 1946 میلادی است. همچنین آنطور که در تریلر بازی مشاهده می شود گیمر ها در برخی قسمت ها روی موج ها مجبور به قتل زامبی ها می شوند، که شخصی سازی ها، اسلحه های پیشرفته، و نیروهای جادویی همگی به کمک گیمر می آیند.

در ادامه تریلر جذاب بازی Zombie Army 4 Dead War یا همان لشکر زامبی چهار را در طیف نیوز مشاهده کنید و از دیدن آن لذت ببرید… .

 

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: superkaya 88 slot login
  2. بازتاب: fortigate-40f
  3. بازتاب: magic mushroom spores
  4. بازتاب: next page

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 13 =

دکمه بازگشت به بالا