نرم افزار و اپلیکیشن

راهنمای انتخاب بهترین آنتی ویروس

راهنمای انتخاب بهترین آنتی ویروس

امروزه زندگی پر از تکنولوژی و ماشینی، همه ما را وادار به استفاده از گجت هاو سیستم های مختلف کرده که البته با همه ی کار راه اندازی هایشان گاهی بیگدار به آب میزنند و دردسر هایی را هم برای ما به همراه دارند. آنتی ویروس های متنوعی به کمک ما آمده اند اما اینکه برترین کدام می تواند باشد را در ادامه معرفی خواهیم کرد. با طیف نیوز همراه باشید…

یک شرکت با اعتبار و به نام که مدتها در زمینه پدیدآوری محصولات امنیت سایبری فعالیت چشم گیری داشته آنتی ویروسی ارائه داده که در طی شش سال گذشته پرقدرت ترین بوده و پس از سی سال امنیت هم اکنون در بین صاحب نظران مطمئن ترین و قابل اعتماد ترین است. F-Secure همان آنتی ویروس قدرتمند است. این آنتی ویروس در تست های سازمان جهانی نیز برترین رده را داشته.

اف سکیور

شرکت اف سکیور شرکتی بسیار تواناست. این شرکت فنلاندی با چندین هزار موسسه و سازمان و چندین میلیون شخص در جهان خدمات میرساند. همچنین با اتخاذ هزار کارمند و بیست و پنج دفتر رسمی در تمام دنیا همواره در تلاش برای ابتکار و بروز رسانی آنتی ویروس ها و عرضه راه حل های امنیتی میباشد.

با توجه به اینکه فنلاد کشوی به دور از کشمکش های سیاسی است، این شرکت را برای تمام دنیا تبدیل به یک کمپانی قابل اعتماد کرده.

شرکت F-Secure همچنین در ایران نمایندگان ماهری دارد که آموزش های لازم را دیده اند؛ و در این زمینه مدارک امنیتی و فروش و فنی را نیز دریافت کرده اند.

اگر به دنبال ویروس شکن تحت شبکه هستید:

اگر قصد راه اندازی شرکتی را دارید یا در حال حاضر مشغول فعالیت در شرکت خود هستید قطعا به آنتی ویروسی تحت شبکه نیاز دارید که بتوانید به آن جهت دسترسی به مخزن اطلاعات شرکتتان اعتماد کنید. مورد دیگر که قطعا ذهنتان را مشغول کرده حملات بروز و جدیدی هست که آنتی ویروس های کهنه و قدیمی جوابگوی آنها نیستند. آنتی ویروس مورد نظر میبایست بطور مداوم آپدیت شود و در هر لحظه که شما نیاز به پشتیبانی داشتید آن شرکت آماده به خدمت باشد و بتواند حملات سایبری را به خوبی مدیریت کند.

به چند دلیل میتوانید با خیالی آسوده به سراغ F-Secure بروید.

زیرا این آنتی ویروس تحت شبکه چندین قسمت امنیتی مانند موارد زیر را شامل میشود: آنتی ویروس، آنتی باج افزار، Firewall توسعه یافته، تدابیر مدیریتی برای دستگاه های اکسترنال، بانک داری ایمن، تدابیر مدیریتی پچ های نرم افزارها، نظارت و کنترل بر نرم افزارهای داخلی شبکه، مدیریت حجم ترافیک اینترنت و بسیاری موارد دیگر…

در نهایت کاربران موبایل ها و کامیوتر ها و تمام سیستم های خانگی نیز میتوانند از این محصول قابل اعتماد استفاده کنند و از تمام فعالیت های مجازی خود بدون دغدغه ی حملات ویروسی لذت ببرند.

لازم به ذکر است:

برای دسترسی آسان به آنتی ویروس F-Secure رجوع به cysec.ir قابل اعتماد ترین مسیر است.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا