فناوریموبایل

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 تی معرفی شد

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 تی معرفی شد

شرکت Xiaomi امروز و در کنار رونمایی از گوشی می نوت 10، گوشی شیائومی ردمی نوت 8 تی را نیز معرفی کرد. ما در ادامه به مشخصات فنی و تاریخ عرضه این گوشی هوشمند می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی Redmi Note 8T

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 تی مجهز به یک نمایشگر 6.3 اینچی با کیفیت وضوح +Full HD می باشد که در قسمت بالای صفحه نمایش خود دارای یک ناچ قطره ای شکل است که محل قرارگیری دوربین سلفی این گوشی هوشمند می باشد. دوربین سلفی Redmi Note 8T دارای رزولوشن 13 مگاپیکسل می باشد و همچنین در پنل پشتی این گوشی هوشمند شاهد 4 دوربین هستیم که دوربین اصلی آن به رزولوشن 48 مگاپیکسل و دیافراگم f/1.6 و دوربین دوم به رزولوشن 8 مگاپیکسل و قابلیت Ultrawide و دوربین سوم به رزولوشن 2 مگاپیکسل و قابلیت ماکرو و دوربین آخر به رزولوشن 2 مگاپیکسل و قابلیت تشخیص عمق مجهز است.

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 تی

گوشی Redmi Note 8T برای پردازش داده ها به پردازنده Snapdragon 665 مجهز می باشد، همچنین دارای رم 3 یا 4 گیگابایت و حداکثر 128 GB حافظه داخلی می باشد. گفتنی است که این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی از درگاه microSD را نیز دارا می باشد. گوشی Redmi Note 8T در بخش شارژدهی به یک باتری 4000mAh مجهز می باشد که از قابلیت شارژ سریع 18w نیز پشتیبانی می کند. سیستم عامل گوشی ردمی نوت 8T بر پایه Android 9 و رابط کاربری MIUI 10 می باشد.

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 تی

گوشی ردمی نوت 8T قرار است در رنگ های سفید، آبی و مشکی در اختیار خریداران قرار گیرد. این گوشی هوشمند از تاریخ 8 نوامبر (17 آبان) ابتدا در بازارهای ایتالیا و اسپانیا عرضه شده و به مرور در دیگر کشورهای اروپایی ارائه خواهد شد. قیمت این گوشی بین 179 یورو (3/32 گیگابایت رم و حافظه داخلی) و  249 یورو ( 4/128 گیگابایت رم و حافظه داخلی) خواهد بود.

امتیاز 4.7 از 3 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا