فناوریموبایل

از گوشی هواوی Y9s رونمایی شد

از گوشی هواوی Y9s رونمایی شد

شرکت Huawei به طور رسمی از گوشی هواوی Y9s رونمایی کرد. ما در ادامه به معرفی مشخصات گوشی Huawei Y9s می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات گوشی هواوی وای 9 اس

گوشی Huawei Y9s در اصل همان گوشی برند آنر مدل Honor 9x Pro می باشد با این تفاوت که گوشی هواوی وای 9 اس در بخش پردازنده، مجهز به Kirin 710F می باشد اما آنر 9 ایکس پرو به پردزانده Kirin 810 مجهز است. این گوشی در در پنل جلویی خود، مجهز به یک صفحه نمایش 6.59 اینچی بدون ناچ و روزنه می باشد. رزولوشن این گوشی 1080p با تراکم پیکسل 391 dpi می باشد. پردازنده ای که برای این گوشی به عنوان قلب تپنده آن مورد استفاده قرار گرفته از نوع، Kirin 710F است، و همچنین گوشی هواوی Y9s به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می باشد. گفتنی است که گوشی Huawei Y9s قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD را دارا می باشد.

گوشی هواوی Y9s

گوشی هواوی وای 9 اس به یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی پاپ آپ دار مجهز می باشد و همچنین در پنل پشتی آن شاهد حضور سه دوربین هستیم که دوربین اصلی آن دارای رزولوشن 48 مگاپیکسل و دوربین دوم با رزولوشن 8 مگاپیکسل و قابلیت Wide و دوربین سوم با رزولوشن 2 مگاپیکسل و قابلیت تشخیص عمق است.

در بخش کناری سمت راست گوشی هواوی وای 9 اس، اسکنر اثر انگشت درست در زیر دکمه های تنظیم صدا قرار گرفته است. این گوشی انرژی خود را از یک باتری 4000mAh تامین می کند و برای شارژ کردن به درگاه USB-U مجهز می باشد. گوشی هواوی Y9s مجهز به رابط کاربری EMUI 9.1 می باشد که بر پایه سیستم عامل Android 9pie عرضه می شود.

گوشی هواوی Y9s
این گوشی قرار است در رنگ بندی های مشکی و مرواریدی در دسترس علاقمندان قرار گیرد. قیمت اعلام شده برای این گوشی در حدود 239 دلار خواهد بود.

امتیاز 4.5 از 2 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + پنج =

دکمه بازگشت به بالا