تازه های فناوریفناوریموبایل

گوشی هواوی P40 و P40 Pro با دو سیستم عامل روانه ی بازار می شوند

گوشی هواوی P40 و P40 Pro با دو سیستم عامل روانه ی بازار می شوند

با توجه به شایعاتی که اخیرا انتشار یافته، قرار است گوشی هواوی P40 و P40 Pro با سیستم عامل Android و سیستم عامل اختصاصی خود هواوی که HongMeng یا Harmony OS نام دارد، روانه ی بازار شوند. با طیف نیوز همراه باشید… .

از شایعات تا واقعیت

شرکت Huawei با توجه به تحریم های صورت گرفته، مجبور به ساخت سیستم عامل اختصاصی خود شد که همچنان این سیستم عامل قابلیت استفاده در گوشی های ساخت این شرکت را ندارد. با توجه به صحبت های مدیران این شرکت، سیستم عامل Harmony OS قابلیت رقابت با سیستم عامل IOS را طی دو تا سه آینده را خواهد داشت. در صورت ادامه ی تحریم ها از سوی گوگل، این کمپانی بزرگ اعلام کرده است که، با وجود اینکه هنوز سیستم عامل هارمونی به طور کامل تکمیل نشده است اما آن را در گوشی های نسل جدید خود استفاده خواهد کرد.

گوشی هواوی P40

طبق اخبار جدیدی که منتشر شده، شایعه شده است که گوشی هواوی پی 40 و پی 40 پرو قرار است با دو سیستم عامل Android و Harmony OS به بازار عرضه شوند، اما هنوز هیچ نهادی این خبر را تایید نکرده و صحت این خبر در هاله ای از ابهام قرار دارد.

لازم به ذکر است که، شرکت هواوی قبلا در خصوص عرضه ی اسمارت فون های جدید خود با سیستم عامل Harmony OS در سال جدید میلادی خبر داده بود. گفتنیست، به احتمال فراوان گوشی هواوی P40 و P40 Pro در ماه مارس سال 2020 رونمایی شود و درنتیجه احتمال عرضه ی این 2 گوشی با دو سیستم عامل وجود دارد. فعلا از سیستم عامل هارمونی در تلویزیون Honor Smart Screen اشتفاده شده است.

گوشی هواوی P40

دو گوشی نسل جدید خانواده P هواوی، با پردازنده ی Kirin 990 که به ورژن نسل پنجم اینترنت مجهز است، عرضه می شود. در قاب پشتی گوشی هواوی پی 40 و پی 40 پرو ، پنج دوربین تعبیه شده است که دوربین اصلی آن دارای رزولوشن 64 مگاپیکسل می باشد و همچنین یکی از دوربین ها به سنسور ToF مجهز می باشد.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: cartel oil co website
  2. بازتاب: Browning A5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا