برنامه اندرویدنرم افزار و اپلیکیشن

برنامه Google Camera به قابلیت اسکن، کپی و ترجمه متن ها مجهز شده است

برنامه Google Camera به قابلیت اسکن، کپی و ترجمه متن ها مجهز شده است

در جدیدترین ورژن برنامه Google Camera ما شاهد اضافه شدن قابلیت اسکن، کپی و ترجمه متن ها هستیم. در ادامه به قابلیت های اضافه شده به این اپلیکیشن می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

جزئیات آپدیت جدید برنامه گوگل کمرا

برنامه Google Camera در جدیدترین آپدیت خود، یکسری قابلیت های جدید را به کاربر ارائه می کند. این نرم افزار که برنامه دوربین پیش فرض گوشی های پیکسل است، به غیر انجام کارهایی نظیر عکسبرداری، قابلیت های جدیدی را از طریق گوگل لنز به کاربر پیشنهاد می دهد.

با اضافه شدن قابلیت گوگل لنز به اپلیکیشن Google Camera ، کاربر می تواند آدرس وب، ایمیل و … را به تصاویر خود، از طریق کلیک کردن بر روی سه نقطه موجود در بالای برنامه، اضافه کند.

برنامه Google Camera برنامه Google Camera برنامه Google Camera

به غیر از این مورد، در آخرین نسخه برنامه گوگل کمرا ، امکان اسکن، ترجمه و کپی کردن متن ها وجود دارد. شما با استفاده از این قابلیت ها می توانید برای مثال، از نوشته های خود عکس گرفته و این نرم افزار به طور خودکار دور نوشته شما را انتخاب می کند، البته کاربر می تواند این کار را هم به طور دستی انجام دهد. بعد از اسکن و کراپ کردن نوشته، شما می توانید متن اسکن شده را با فرمت PDF ذخیره و یا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

برنامه Google Camera

در صورتیکه نوشته ای برای شما جالب بود، می توانید با زوم کردن بر روی نوشته آن را کپی کنید و یا اگر متن به زبان دیگر بود، آن را ترجمه کنید. همچنین می توانید قسمتی از یک متن را که برای شما جذاب است، کپی کرده و آن را هر جا که می خواهید پیست کنید. این قابلیت ها برای کاربرانی که از گوشی های Pixel 4 و Pixel 3 استفاده می کنند، هم اکنون قابل دسترسی است.

برنامه Google Camera برنامه Google Camera

شما نیز می توانید از طریق لینک زیر، این برنامه را دانلود کنید:برنامه Google Camera

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا