کنسول بازی

بهترین وسیله ها برای افزایش جذابیت بازی های کامپیوتری کدامند؟

بهترین وسیله ها برای افزایش جذابیت بازی های کامپیوتری کدامند؟

بالارفتن تنوع در بازی ها، کنسول ها و لوازمی که بر جذابیت بازی می افزایند، می تواند بازی ها را یکی از محبوب ترین سرگرمی ها کند. برای لذت بیشتر از این اوقات می توانید از لوازم متناسب با شرایط بازی خود استفاده کنید و جذابیت بازی های کامپیوتری را دو چندان کنید. در این بخش به چند مورد خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید…. .

موشواره های مخصوص بازی Thermaltake E-Sports level 10M

بازی با رایانه ها غالبا به ماوس نیاز دارد. اما اینکه از کدام یک از ماوس ها استفاده کنیم بسیار اهمیت دارد. موشواره های ساده و معمولی در طولانی مدت با بازی های مکرر آسیب میبینند و گیمر را خسته می کنند. برای افزایش جذابیت بازی های کامپیوتری موشواره های ارگونومیک به داد گیمر ها رسیده اند. یکی از بهترین آنها Thermaltake می باشد.
دست گیمر در طول استفاده از این ابزار با انجام تنظیمات لازم در باترین حالت قرار می گیرد. امکان تنظیم زوایا و ارتفاع و دکمه های متنوع جهت تنظیمات استفاده بهتر از امکانات قابل توجه این موشواره هاست.

ماوس بعدی Logitech G13 است که با بیست دکمه کاربردی و مفید می تواند شما را در کنترل هرچه بهتر بازی کمک کند. این دکمه ها جهت تنظیمات بازی تعبیه شده اند و صفحه ال ای دی موجود نیز به گیمر کمک میکند تا ارتباط با دوستان و یا اطلاعات بازی را مشاهده کند.

یک موشواره دقیق دیگر با حساسیت جابه‌جایی بالا و چرخ پیمایش عالی Razer Naga Expert 2014 MMO است که دارای دوازده دکمه قابل تنظیم است که گیمر بنا به نیاز بازی می تواند هر یک از موشواره ها را جهت افزایش جذابیت بازی های کامپیوتری خود انتخاب کند.

کیبورد Razer Blackwidow Mechanical

حالا که بهترین موشواره را انتخاب کردید قطعا توانسته اید جذابیت بازی های کامپیوتری را تا حدی بالا ببرید. اما این پایان راه نیست. کیبورد ها نیز می توانند در نوع خود بسيار اثر گذار باشند. ریزر نامی قدرتمند و درخشان در این صنعت است. این کمپانی یک کیبورد بسیار جذاب برای افزایش هیجان بازی با سرعت ریپلای بالا و همچنین ساختاری بهینه و شده و صدای جذاب کلید های کیبورد عرضه کرده است. علاوه بر این ها رنگ بندی در بک گراند دکمه های کیبورد نیز این زیبایی ها را دوچندان ساخته است.

پد موشواره Steelseries 4HD Gaming Surface

قطعا حرفی ترین گیمر ها با بهترین موشواره ها نیز بدون داشتن سطحی مناسب برای قرار گیری ماوس نمی توانند از تمام قابایت های آن بهره مند شوند و لذت کافی را از بازی خود ببرند. طبیعتا با سرعت آهسته پاسخگویی در بازی باعث عدم مدیریت بهینه و شایسته می شود. اما با کمک پد مناسب می توان بهترین تعادل را در حرکت موشواره ایجاد کرد و آن را در بازی کنترل نمود چرا که حداقل جابه‌جایی های دست را نیز هدر نمس دهد و نهایت دقت را ایجاد می کند. پد موشواره ای که در تیتر معرفی ‌شد بالاترین کارایی را در اختیار گیمر قرار می دهد.

دسته بازی Wired Xbox 360

کنسول های بازی رفیق روزها و شب های خیلی ها هستند، اگر شما نیز چنین روزهایی را زیاد پشت سر گذاشته اید حتما به کنترلر ها عادت کرده اید. برای افزایش جذابیت بازی های کامپیوتری باز هم می توانید از این ابزار استفاده کنيد. برای تجربه یک حس بازی خوب با کامپیوتر مانند بازی با کنسول ها از دسته ایکس باکس 360 استفاده کنید. این وسیله هم نوع با سیم دارد و هم وایرلس که بنا به سلیقه خودتان می توانید تنوع در انتخابتان نیز داشته باشید. در صورتی که نوع بی سیم را انتخاب کردید یک دریافت کننده متناسب با دسته نیز تهیه کنيد.

همچنین برای بازی های پروازی و یا خلبانی ها نیز می توانید از دسته های مخصوص Saitek Pro Flight X-55 Rhino استفاده کنید. با کمک این دسته می توانید مثل یک خلبان هواپیمای بازی خود را کنترل کنید و از دکمه های پر تنوع و پرکاربرد و تخصصی آن نیز لذت ببرید.

عینک Gunnar Optix

نوجوانان به علت داشتن دغدغه زندگی کمتر و جوانان برای سرگرمی و فرار از دنیای پر مشغله بیشتر روی به بازی های رایانه ای می آورند. برای اینکه در چنین شرایطی چشمانتان را از آسیب های نور آزار دهنده صفحه نمایش در طولانی مدت محفوظ نگاه دارید لازم است تا از عینک های مخصوص استفاده کنید. اینگونه می توانید بیشتر از پیش از جذابیت های بازی های کامپیوتری بهره مند شوید. چرا که این عینک ها مانع از عبور نور آبی و اشعه های ماوراءبنفش می شوند و از خستگی و آسیب چشم ها جلوگیری می کند.

هدست وایرلس SteelSeries HT

از دیگر راهکارهای افزایش جذابیت بازی های کامپیوتری شنیدن صداهای باکیفیت در تمام مراحل بازی است که باعث می شود تصور موقعیت ها و حس واقعی بودن بازی بیشتر ملموس باشد. برای چنین موقعیتی لازم نیست از باند های گران قیمت و وسایل پیچیده ای استفاده کنید. کافیست یک هدست تهیه کنید. هدست مذکور با صدای محیطی دالبی Virtual 7.1و همچنین میکروفن با قابلیت تنظیم و سرعت انتقال صوت بالا گزینه ی بسیار مناسبی از بین هد ست های وایرلس می باشد.

هدست سیمی HC-4

درست است که نبود سیم راحتی بسیار بیشتری دارد و بازی را جذاب تر می کند ولی هزینه ها را نیز نباید فراموش کرد. اگر قصد خرید یک هدست با سیم دارید نیز دو دل نباشید هدست های سیمی نیز می توانند همان حس را منتقل کنند.

امتیاز 4 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. بازتاب: autoevakuators

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا