دیجیتال مارکتینگ

اگر قصد شروع استارتاپ جدید دارید ایده های زیر را بخوانید

اگر قصد شروع استارتاپ جدید دارید ایده های زیر را بخوانید

آیا شما نیز قصد برپایی یک کسب و کار ایده آل دارید؟ اگر قصد دارید استارتاپ جدیدی دست و پا کنید پس کمی نیاز به تحقیق و کسب آمادگی دارید. در این مقاله می توانید چند مورد مهم و مفید برای شروع یک کسب و کار جدید را مورد مطالعه قرار دهید. و به دیدگاه ها و افکارتان پیش از راه اندازی کسب و کار وسعت دهید. با طیف نیوز همراه باشید… .

دنیای سبزتر با پیشرفت فناوری

در دوره ای که زندگی ماشینی جریان پیدا کرده، فضای سبز و به طور کل طبیعیت کاهش چشم گیری پیدا کرده. پس هر نوع فعالیتی به طبیعیت و دنیای طبیعی مربوط شود طرفدران زیادی خواهد داشت.
پس یک استارتاپ با هدف رشد این سرسبزی ها و طبیعت ها و با پایه و اساس تکنولوژی و فناوری بسیار طرفدار خواهد داشت.
چند ایده ی سبز، ارائه ی خدمات مشاوره ای در زمینه ی ساخت و ساز های سبز، استفاده از انرژی خورشیدی برای،  کاهش مصرف انرژی، آی تی سبز و بازیافت وسایل الکترونیکی، ساخت یا خرید و فروش دستگاه های الکترونیکی با کمک بهینه سازی انرژی

ایجاد سایت و محلی برای فراهم سازی یک استارتاپ از دور

اگر اطلاع دارید justdial فضایی ایجاد کرده که می توان اطلاعات را بدون هیج هزینه ای دریافت کرد. شما نیز میتوانید این بستر را برای همگان فراهم کنید، با این تفاوت که شما به این ایده جنبه ی مادی بخشید. برای مثال می توانید برخی کارهای پرطرفدار مثل پرداخت قبض ها یا هر کار مرتبط با بانک، یا اخذ بلیت و رزو آن و…. را در نظر بگیرید.

طراحی و ایجاد سایت های همسریابی

سایت همسریابی نیز می تواند یک ایده ی بسیار عالی برای استارتاپ باشد. هر شخص می تواند یک فیلم کوتاه از خود ثبت کند و در آن از شرایط فعلی خود و علایق و افکار خود صحبت کند. حتی دیگر اعضای خانواده یا دوستان نیز می توانند نام کاربری شخصی دیگر را به اشتراک بگذارند و با اجازه ی فرد از خصوصیات شخصی وی و علایق و توانایی های او صحبت کنند. تا زوج مناسب را پیدا کنند.

درآمدزایی از طریق مواد غذایی

چیزی که همیشه، همه جا و درهمه حال می تواند به کسب درآمد کمک کند، دنیای تغذیه است. فروشگاه هایی که بتوانند منابع غذایی را در همه حال برای مردم تأمین کنند همیشه مشتری خود را خواهند داشت. حتی در بدترین شرایط هیچ کس از خورد و خوراک خود نمی تواند بگذرد. پس یک ایده ی شروع یک استارتاپ جالب:
یک فروشگاه سیار دست و پا کنید. فروشگاهی که منبع کاملی از مواد غذایی باشد و درتمام سطح شهر گردش داشته باشد همیشه و در همه خال مشتری های مخصوص خود را خواهد داشت.

کتاب

در روزگاری که همه چیز هزینه ی زیادی به دنبال دارد، تحصیل نیز میتواند هزینه بردار باشد. دانشجویان همیشه به دنبال کتاب های حجیم و کم حجمی هستند که گاهی نیز نایاب و کم یاب می شوند. زمان برای دانشجویانی مثل دانشجویان رشته های پزشکی و مهندسی و…. بسیار اهمیت دارد. پس سامانه و بستری فراهم کنید تا این کتابها را بتوانند خودشان به همدیگر بفروشند، اجاره کنند یا به اصطلاح رد و بدل کنند.

همکاری در امور منزل

دردنیای پر هیاهو و پر تکاپوی امروز افراد حتی برای برخی امور خانه خود هیچ وقتی ندارند. شما می توانید هوشمندانه عمل کنید؛ و این مسئولیت ها را برعهده بگیرید در ازای آن هزینه دریافت کنید. نگهداری از فرزندان یا رساندن آنها سر کلاس و مدرسه بسیار وقت گیر است. شما با کمی مهارت و کسب اعتبار می توانید استارتاپ و کسب و کاری بزرگی به راه بیندازید. انجام خرید های منزل یا تهیه دارو برای بیماران یا پرستاری ها و حتی نظافت در منازل همه گی گزینه های خوبی برای دست و پا کردن یک شرکت یا سامانه ای است که این مسئولیت ها را برعهده بگیرد. پس با کمی تلاش می توانید اعتماد را بدست آورید و با رضایت کامل مشتریان پس از مدتی فعالیت در سطح شهر یا حتی کشور سرشناس شوید و قابل اعتماد تلقی شوید.

مصرف انرژی

اگر از دنیای برق و انرژی سررشته ای دارید و مهارتی در این زمینه دارید، توانایی های خود را دست کم نگیرید و برای شرکت ها و مراکز خدماتی بزرگ مشاوره دهید. این مراکز برای اینکه بتوانند مصرف انرژی خود را کنترل کنند حاضرند بهای خوبی بپردازند.

طراحی اپلیکیشن

اگر کمی در زمینه برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن مهارت دارید، پس شروع کنید. شما می توانید بهترین استارتاپ را با این ایده برپا کنید. در حال تمامی کسب و کار ها به معرفی و فعالیت های جانبی نیاز دارند که بتواند آنها را به همگان بیشتر بشناسد و همچنین با کمک اپلیکیشن ها می توانند بیشتر و وسیعتر خدمات ارائه دهند. پس برای استارتاپ های مختلف برنامه طراحی کنید و کسب و کار به راه بیندازید.

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. بازتاب: mental health fairfax va
  2. بازتاب: cornhole boards

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا