آموزشدیجیتال مارکتینگ

نحوه ایجاد یک فروشگاه اینترنتی پر درآمد

نحوه ایجاد یک فروشگاه اینترنتی پر درآمد

در صورتیکه می خواهید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید، باید ابتدا زیربنای آن را به درستی پایه گذاری کنید. ما در ادامه به موارد اصلی مورد نیاز این کار می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

گام های اولیه برای ایجاد یک کسب و کار اینترنتی

اگر می خواهید به دنیای فروش آنلاین وارد شوید، باید اصول و استاندارد های اولیه آن را رعایت کنید. پس اگر تصمیم خود را گرفته اید، باید به فکر ایجاد یک فروشگاه اینترنتی برای ارائه محصولات یا خدمات خود باشید. در ادامه به گام های استانداردی که باید برداشته شود می پردازیم.

دامنه فروشگاه را ثبت کنید

نام دامنه از مهمترین گام های اولیه ایجاد یک فروشگاه اینترنتی می باشد؛ علت آن هم این است که این نام قرار است در ادامه تبدیل به برند شما شود، پس حتما در انتخاب نام دامنه خود وقت بگذارید تا این نام بیان کننده نوع کسب و کارتان باشد.

هاست استاندارد تهیه کنید

در واقع هاست ذخیره کننده تمام اطلاعات سایت شما خواهد بود، پس حتما به دنبال بهترین و استانداردترین نوع هاست برای کسب و کار اینترتی خود باشید که در آینده به مشکل برنخورید.

انتخاب سیستم مدیریت محتوا

اگر به تمامی سایت ها نگاه کنید، تمام آن ها از سیستم مدیریت محتوا بهره می برند. در صورتیکه می خواهید برای فروشگاه اینترنتی خود هزینه ای زیادی در این رابطه نکنید، به دنبال استفاده از وردپرس باشید که یک سیستم مدیریت محتوا رایگان می باشد.

فروشگاه خود را با قالبی چشم نواز ارائه دهید

شکل ظاهری هر فروشگاه اینترنتی مانند همان ویترین مغازه می باشد که باعث جذب مشتری می شود. در صورتیکه فروشگاه شما از لحاظ ظاهری جذابیت لازم را نداشته باشد، فروش آنلاین شما با مشکل مواجه می شود و مشتریان خود را از دست خواهید داد.

دسترسی کاربران

هر سایت فروشگاهی برای راحت تر کردن دسترسی کاربران به محتوای داخل سایت، یکسری امکانات را به قالب سایت خود اضافه می کنند تا کاربر دچار سردگمی نشود. پس حتما به دنبال ساده سازی سطوح دسترسی کاربران خود باشید.

توجه به سئو سایت

اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی شما در موتورهای جستجو دیده و توسط کاربر کلیک شود، حتما به دنبال بهینه سازی سئو محتوای سایت خود باشید. از این طریق شما می توانید باعث افزایش حجم ترافیک سایت خود شوید.

بازاریابی اینترنتی

یک کسب و کار اینترنتی هم مانند سایر فعالیت های شغلی نیاز به بازاریابی دارد. پس حتما به دنبال بازاریابی اینترنتی برای معرفی فروشگاه اینترنتی خود باشید. شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی، ارائه بنرهای تبلیغاتی در سایت های دیگر، بازاریابی ایمیلی و … شروع به ارائه فروشگاه خود به مشتریان کنید.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫43 نظرها

  1. بازتاب: buy dmt vape pen
  2. بازتاب: this
  3. بازتاب: pinks dispensary photos

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + هشت =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا