کنسول بازی

کنسول بازی آتاری VCS وارد بازار خواهد شد

کنسول بازی آتاری VCS وارد بازار خواهد شد

تاریخ عرضه کنسول بازی آتاری VCS توسط شرکت سازنده آن معین شد. تا دو هفته دیگر این دستگاه وارد بازار خواهد شد. با طیف نیوز همراه باشید… .

تقریبا دو سال پیش کنسول بازی آتاری VCS معرفی و رونمایی شد. پس از آن با پیش آمدن مسائل مختلف و به تعویق افتادن عرضه پیوسته و مداوم، این محصول هنوز نتوانسته است وارد بازار جهانی شود. مسئولان تولید و سازندگان کنسول بازی آتاری VCS اعلام کرده اند که در حال حاضر حدود 500 عد از این محصول آماده است و تا دوهفته دیگر برای عرضه به بازار آماده خواهد بود.

جزئیات بیشتر خبر

با توجه به اینکه در پروژه ی جمع آوری سرمایه تولید حدود دوازده هزار نفر شرکت داشته و این کمپانی به همه آنها قول یک کنسول را داده است، تعداد کم پانصد تایی تولید اولیه کمی تعجب بر انگیز است. در هر حال شرایط لازم و ملزوم برای تهیه قطعه های مختلف کنسول بازی آتاری VCS کاملا فراهم شده است و سرمایه گذاران تا آخر تابستان می توانند محصول خود را دریافت کنند.

آتاری VCS

سه سال پیش اولین نسخه آتاری VCS در نمایشگاه E3 رونمایی و معرفی شد و در سال 2018 نیز به صورت عمومی ثبت نام جهت خرید آن انجام شد و با توجه به این مدت زمان انتظار می رفت تا در سال میلادی گذشته نیز سری اول عرضه شده و به دست متقاضیان برسد ولی یک بار دیگر به خاطر شیوع ویروس کوید19 عرضه آن به تعویق افتاد. طراحی این محصول از آتاری 2600 الگوبرداری شده است. این محصول نیز در ابتدا به نام وی سی اس نامگذاری شده بود اما تصویب نشد و نام آن در نهایت تغییر کرد.

مشخصات قابل ذکر

از خصوصیات نرم افزاری کنسول مذکور اطلاعات شایان ذکری منتشر نشده است اما وجود سیستم عامل لینوکس خبر داده شده است. همچنین ناگفته نماند که پردازنده این محصول رایزن چهارده نانومتری و کارت گرافیک نیز رادئون وگا می باشد. پیشتر اعلام شده بود که کاربران می توانند بازی های لینوکس را روی کنسول دانلود کنند ولی در نهایت مشخص شد که یک فروشگاه تخصصی برای بازی های سازگار با این کنسول در دسترس قرارمی گیرد.

عده ای هنوز تجربه کار با آتاری VCS را مرزی میان کنسول بازی و کامپیوتر می دانند که البته تا دو هفته دیگر صحت آن مشخص خواهد شد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: meja 365
  2. بازتاب: ks

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − نه =

دکمه بازگشت به بالا