بازیبازی های آیفونبازی های اندرویدی

منتخب برترین بازی های اپل و اندروید در سومین هفته از اسفند 1398

منتخب برترین بازی های اپل و اندروید در سومین هفته از اسفند 1398

در این قسمت نگاهی داریم به پرطرفدار ترین و برترین بازی های اندروید و آیفون در روزهای پایانی سال جاری. در ادامه این پنح بازی را معرفی خواهیم کرد. با طیف نیوز همراه باشید… .

Slingsters. 1

اولین مورد از برترین بازی های منتخب اندروید و آیفون که در این بخش معرفی می کنیم، یک گیم ساده اما جذاب و معمایی به نام Slingsters است که البته برای مخاطبان بسیار سرگرم کننده نیز می باشد. معماهای جذاب طراحی شده در استودیو Nappy Cat موجب شده بهترین بازی منتخب اثری خلاقانه و خاص باشد. این بازی ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. کافی است یک هیولای بامزه را به داخل جعبه هدایت کنید، این کار مرحله به مرحله کمی سخت تر می شود و البته گیمر باید موفق به اخذ تمام ستاره های مراحل شود تا امتیاز کامل را کسب کند.

سینگل مود

مراحل بازی رفته رفته سخت تر می شود، در یک قسمت از این پلی گیم هیولا با تکه چوبی مواجه می شود که می بایست هم آنرا از سر راه بردارد و هم موفق به ورود به جعبه از طریق طناب آویزان سود. اولین مورد از برترین بازی منتخب یعنی Slingsters اندروید و آیفون به گونه ای شخصی سازی شده است که کاربر می تواند شکل خاص هیولای خود را انتخاب کند. موسیقی متن بازی نیز بسیار متناسب و متفکرانه انتخاب شده است و تجربه لذت بخشی برای کاربر به دنبال خواهد داشت.

دانلود Slingsters از پلی استور
دانلود Slingsters از اپ استور

2. Physics Puzzle Idle

برترین بازی منتخب دوم Physics Puzzle Idle برای سیستم عامل اندروید و آیفون از استودیو Gismart است. این یک معمایی مشابه با دومینو است که می توانید با استفاده از ماشین روب گلد برگ برای اخذ بیشترین امتیاز ها، تو پ ها را به مقصد مشخص شده برسانید. جذابیت این گیم که بازیکنان را به ادامه دادن بازی ترغیب می کند گزینه های پایین صفحه است که هر چه امتیاز بیشتر کسب شود، توانایی خرید این گزینه ها بالا رفته و گسترش ماشین نیز ممکن خواهد شد.

سینگل مود

بهترین بازی منتخب دوم بسیار ساده و در عین حال جالب است. گیمیر باید با زدن ضربه های پشت سر هم و سریع روی کلید اسپید آپ روند بازی را رو به جلو هدایت کند. افزايش سرعت انتقال توپ ها موجب افزایش تعداد سکه های بدست آمده برای شما می شود. کاربران اندروید و آیفون هرچه بیشتر در این بازی پیش بروند ابزارهای متنوع تری در اختیار خواهند گرفت. Physics Puzzle Idle برترین بازی برای افرادی است که مسلط بر روند دومینو و البته علاقه مند به استفاده از قوانین فیزیکی هستند، می باشد.

دانلود Physics Puzzle Idle از پلی استور
دانلود Physics Puzzle Idle از اپ استور

3. Star Pirates Mobile

برترین بازی منتخب سوم در هفته سوم اسفند یک بازی نقش آفرینی هبجان انگیز با مأموریت های فضایی است که در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است. این بازی برای کاربران آیفون امکان پذیر نخواهد بود. داستان پلی گیم از آنجا شروع می شود که کره زمین با برخورد یک ستاره کاملا از بین می رود و ادامه حيات در فضا خواهد بود. گیمر در Star Pirates Mobile مسئولیت کنترل و هدایت سفینه ای فضایی را بر عهده دارد در طول این سفر هم گشت و گذار ممکن است و هم حمله به دیگر سفینه ها و درنتیجه اخذ مهمات و پول بیشتر.

Star Pirates Mobile به عنوان بهترین بازی سوم منتخب سه روال دارد. حالت اول رقابت مستقیم و رو در رو با دیگر گیمر ها است. برنده مدل سفینه و سطح لول بازی بالاتر و بهتری خواهد داشت. دومین شرایط مبارزه در کمربند استروید بین مریخ و مشتری است که این مبارزه با هوش مصنوعی در سیارک های آن منطقه پول بیشتری را برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد. سومین حالت نیز مسافرت در سیاره ها ایستگاه های مختلف جهت کشف آیتم های گوناگون است. مورد مهمی که باید در تمام مراحل به آن دقت شود سرعت عمل است، به نحوی که دو خط سوخت و انرژی مربوط به سفینه پیش از موعد رو به اتمام نرود. سومین منتخب از برترین بازی ها در حال حاضر برای اندروید قابل نصف میباشد.

دانلود Star Pirates Mobile از پلی استور

4. Bottle Smash

چهارمین مورد در لیست برترین بازی های این هفته یک بازی معمایی شبیه به بازی انگری بردز است که از استودیو Playmous منتشر شده است. وظیفه شما در این پلی گیم این است که با کمک یک توپ بطری های محیط بازی را از بین ببرید. در تمام 55 مرحله شما می توانید نهایتا سه ستاره اخذ کنید این امر با کمترین شلیک ها به سمت بطری و تخریب تمامی بطری ها ممکن خواهد شد. در هر مرحله شما سه شانس شلیک خواهید داشت. منتخب چهارم از بهترین بازی ها تنها برای اندروید قابل اجرا است و آیفون از اجرای آن مستثنی خواهد بود. Playmous یک بازی سرعتی است که تایم چندان طولانی در هر مرحله به شما اختصاص داده نمی شود.

دانلود Playmous از پلی استور

5. OneBit Adventure

و اما آخرین مورد منتخب در بهترین بازی های اندروید و آیفون OneBit Adventure ، یک بازی ماجراجویانه، با معما ها و چالش های سرگرم کننده از استودیو Galactic Slice می باشد. شما باید در طول بازی از حمله هیولاهای پرخطر جان سالم بدر ببرید. قسمت جالب بازی اینجاست که می توانید در طول بازی از اشخاص مختلفی که در سر راهتان قرار میگیرند اجناس مورد نیازتان را بخرید و یا مواردی را به فروش برسانید و سکه های بیشتر جمع آوری کنید.

سینگل مود

جذابیت های بازی به به اینجا ختم نمی شود، طراحی های دو بعدی و پیکسلی، و موزیک بک گراند در طول گیم تجربه لذت بخشی به بازیکنان می بخشد. اگر قصد دارین برترین بازی منتخب آخر را دانلود و نصب کنید از لینک زیر می توانید اقدام کنید.

دانلود Galactic Slice از پلی استور
دانلود Galactic Slice از اپ استور

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا