فناوریموبایل

نمونه عکسی با دوربین گوشی شیائومی می نوت 10 پرو گرفته شد

نمونه عکسی با دوربین گوشی شیائومی می نوت 10 پرو گرفته شد

نمونه عکسی با دوربین گوشی شیائومی می نوت 10 پرو در فضای وب منتشر شده است که خبر از ارائه این گوشی به بازار می دهد. با طیف نیوز همراه باشید… .

اطلاعات مربوط به گوشی Mi Note 10 Pro

همانطور که در پست قبلی خبر از معرفی و عرضه گوشی می سی سی 9 پرو در بازار چین را داده بودیم؛ و همچنین در راستای همین خبر، از ارائه این گوشی با نام می نوت 10 در بازار بین الملل نیز اطلاعاتی را در اختیار شما همراهان گرامی قرار داده بودیم؛ اما اکنون با توجه به نمونه عکس منتشر در فضای مجازی، به نظر می رسد که گوشی Mi Note 10 دارای یک نسخه پرو نیز می باشد.

گوشی شیائومی می نوت 10 پرو

شیائومی لهستان در فروم Mi، نمونه عکسی از کیفیت دوربین گوشی Mi Note 10 منتشر کرده است که با توجه به جزئیات منتشر شده از این تصویر، ما شاهد مدل دیگری با نام گوشی Mi Note 10 Pro هستیم. اگر به جزئیات این عکس توجه کنید، در بخش Camera model ما با نام Mi Note 10 Pro رو به رو می شویم. توضیحات جالب توجه دیگر این عکس، مربوط به حجم 71.8 Mb آن می باشد و همچنین دیافراگم به کار رفته در این گوشی از نوع f/1.7 است.

گوشی شیائومی می نوت 10 پرو

در خصوص گوشی شیائومی می نوت 10 پرو نیز قبلا گزارشاتی انتشار یافته بود، و جالب تر آنکه کد مدل M1910F4S نیز برای این گوشی در سایت گواهینامه NBTC تایلند هم مشاهده شده بود. با توجه به این گزارشات، گوشی Mi Note 10 Pro از لحاظ ظاهری کاملا مشابه Mi Note 10 و می سی سی 9 پرو می باشد. در خصوص پردازنده آن هم باید عرض کنیم که، برای این گوشی از پردازنده Snapdragon 855+ استفاده شده است. باید منتظر بود تا خود شرکت Xiaomi اطلاعاتی از این گوشی را در اختیار علاقمندان قرار دهد. از طریق لینک زیر می توانید عکس گرفته شده را با کیفیت اصلی دانلود کنید:

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا