سخت افزارمانیتور

معرفی جدیدترین نمایشگر گیمینگ شرکت Lenovo

معرفی جدیدترین نمایشگر گیمینگ شرکت Lenovo

شرکت Lenovo در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ از پیشگامان و تنها تولیدکنندگان نیست و چندین کمپانی دیگر در این زمینه فعال هستند. ولی ظاهرا لنوو قصد دارد اوضاع را کمی تغییر دهد. اما چگونه؟ با طیف نیوز همراه باشید… .

اخیرا یک نمایشگر گیمینگ جدید از شرکت Lenovo

با رفرش ریت 144 هرتز معرفی شده است. به طور کل لنوو یک سری تولیدات کامل لپ تاپ گیمینگ و همچنین تجهیزات گیمینگ جانبی را تولید می کند. مانیتور گیمینگ مذکور از تولیدات جدید این شرکت است. اخیرا این محصول با نام Lenovo G25-10 معرفی شده است.

خصوصیات فنی

از جمله مشخصات این نمایشگرگیمینگ شرکتLenovo می توان به مواردی چون، ابعاد 24 اینچ، رفرش ریت صد و چهل و چهار هرتزی و اچ دی آر اشاره کرد. همچنین هزینه خرید این نمایشگر لنوو حدود 258 دلار اعلام شده است. پس یک انتخاب بکر است برای افرادی است که قصد تهیه تجهیزات گیمینگ با قیمت مقرون به صرفه دارند. برای انجام خیلی از فعالیت ها، این مانیتور با قابلیت های زیادی دارد کاملا مناسب است.

تایم پاسخگویی تصویر در نمایشگر گیمینگ Lenovo بسیار مناسب و حدود یک ثانیه و پرسرعت است و همچنین دارای پنل TN می باشد. مورد دیگر که قابل توجه است این است که این مانیتور از هفتاد و دو درصد طیف رنگی NTSC پشتیبانی می کند. روشنایی صفحه نمایش لنوو ماکسیمم چهارصد نیت می باشد.

مشخصات ظاهری

نمایشگر گیمینگ

نمایشگر گیمینگ Lenovo دارای یک دیزاین سه طرفه است و در این طراحی از حواشی بسیار باریک استفاده شده است. این مانیتور دارای درگاه های HDMI 1.4 و DisplayPort 1.2 می باشد و در خصوص سایز و ارتفاع نیز باید بگوییم که ارتفاع توسط کاربر قابل تنظیم و تغییر است. ظاهر بدنه صاف و شفاف و به اصطلاح صیقلی این مانیتور لنوو را از مدل های قدیمی تر همین شرکت خاص تر کرده است.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. بازتاب: 드라마 다시보기
  2. بازتاب: cocaine for sale online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا