تازه های فناوری

انیمیشن به یاد ماندنی شیرشاه چند روز دیگر روی پرده می رود + ویدئو

انیمیشن به یاد ماندنی شیرشاه چند روز دیگر روی پرده می رود.

در خاطرات دوران کودکی خیلی ها انیمیشن به یاد ماندنی شیرشاه نقطه ی پررنگی است که همچنان در اذهان محفوظ مانده است. اما در دوران گذشته کیفیت برنامه ها با امروزه قابل مقایسه نبوده است. حالا یک بار دیگر کودکان دیروز و امروز این انیمیشن جذاب از کمپانی ممتاز دیزنی را این بار با کیفیتی فوقالعاده تماشا خواهند کرد. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید. با طیف نیوز همراه باشید… .

عوامل قدرتمند انیمیشن شیرشاه

انیمیشن شیرشاه 25 سال پیش با کارگردانی Rob Minkoff و Roger Allers ساخته شد. آن زمان موسیقی های متن این انیمیشن مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد. موسیقی های فوق العاده ای که با هنرنمایی Elton John با موضوع انیمیشن بسیار سازگار بود.

امتیازات کسب شده

چهل و هفتمین اثر ماندگار کل تاریخ نمایشی تا بحال جوایز بسیار زیادی گرفته. بیش از 30 جایزه با عناوین مختلف، که در این میان دو جایزه اسکار برای انیمیشن شیر شاه و دو جایزه Golden Globe برای آهنگسازی آن درخشان تر از بقیه رخ نمایی میکنند.
همچنین در سالهای روی کار آمدن این انیمیشن فروش فوق العاده ی آن بسیار چشم گیر بود و رکورد آن زمان را با فروش معادل 422 میلیون دلار از آن خود کرد.

تاریخ اکران جدیدترین سری

جذابیت ها و موفقیت های انیمیشن شیر شاه همگان را برای تولید دوباره و اکران سری دوم شیرشاه به انتظار نشانده بود.
سرانجام پس از سالها انتظار در سال 2016 میلادی سری دوم نیز روی صحنه رفت.

در نهایت امسال نیز پس از دو سال تلاش عوامل سازنده ی این انیمیشن، در تاریخ نوزدهم جولای امسال یعنی دقیقا 28 تیر 1398 جدیدترین سری اکران خواهد شد.

توضیحات اجمالی داستان شیرشاه

در ابتدا اگر بخش اول این انیمیشن را ندیده اید پیشنهاد میکنیم حتما قبل از مشاهده سری جدید آنرا تماشا کنید.

داستان از چه قرار است؟

شیرشاه

موفاسا یعنی پدر شیرشاه پادشاه تمام سرزمین حیوانات است. سیمبا یا همان شیر جوان و نقش اصلی داستان پدر بسیار فهمیده ای دارد که مورد تأیید تمام حیوانات سرزمین است. از وقتی که سیمبا متولد می شود ماجراها و اتفاقات داستان شکل میگیرند. این شیرکوچک نیز مانند پدرش بسیار با ذکاوت است و خیلی سریع همه چیز را یادمیگیرد. اما زندگی برای او آرام پیش نمیرود و مشکلی او را تهدید میکند.
عموی شیرشاه همان مشکل پیش رو هستند.
سیمبا سرانجام از عموی خود فریب میخورد و وارد دنیای تاریکی ها می شود. در آنجا با کفتار ها مواجه می شود. اسکار که رؤیای کسب تاج و تخت را در سر داشت، درنهایت شاه موفاسا را میکشد تا خود بر تخت ریاست بنشیند. حالا اسکار تبدیل به خطری تهدید کننده برای سیمبا شده است. سیمبا باید از زادگاه خود فراری شود تا جان سالم به در ببرد. در طول این دوران شیر کوچک این داستان با دو کاراکتر دیگر دوست می شود و همین باعث کسب تجارب بسیار ارزشمند برای او می شود.

این انیمیشن در ابتدا در همان سال 1994 میلادی تولید شده است.
اما امروزه با کیفیتی فوق العاده انتظار خیلی ها را به پایان می رساند و نهایتا همین ماه اکران خواهد شد.

در ادامه میتوانید تریلر این انیمیشن فاخر را مشاهده کنید… .
امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا