آموزش

دیگر لازم نیست نگران امنیت اکانت پلی استیشن خود باشید

دیگر لازم نیست نگران امنیت اکانت پلی استیشن خود باشید

پلی استیشن کنسولی بسیار پرطرفدار برای جوانان و نوجوانان است که طی چندین سال مخاطبان بسیار زیادی را با به روز رسانی های پی در پی به خود جذب کرده. با هر بار به روز رسانی امکانات و قابلیت های گوناگونی نیز اضافه می شوند که این بار قصد داریم در طیف نیوز به یک قابلیت کاربردی برای PS4 بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید….

شاید شما نیز نگران شخصی سازی اکانت خود هستید.

حتما اطلاع دارید که گاهی ممکن است دیگران از اکانت شخصی شما استفاده کنند و بازی نیمه تمام شما را کامل کنند! و اصلا صورت خوشی برای یک کاربر پلی استیشن ندارد. شما می توانید برای فایل های بازی های ناتمامی که سیو کرده اید را با یک پسورد و قفل گذاری کاملا برای خودتان شخصی سازی کنید.

چگونه می توانید اکانت پلی استیشن4 خود را شخصی سازی کنید؟

در گام اول به قسمت profile بروید. حالا در قسمت Home Screen دکمه بالا را بفشارید تا بتوانید آیکون ها را در قسمت پایین ببینید. به ستینگ یا تنظیمات بروید.

پلی استیشن
کلید X را فشار دهید. با انتخاب User به قسمت کاربری خود بروید.

طبق تصویر حالا میبایست Login Settings را برگزینید.

نکته: توجه داشته باشید در این مرحله مورد Log in to ps4 automatically غیر فعال باشد. چرا که با فعال بودن این مورد هنگام اتصال به کنسول بازی این دستگاه پسوورد را قبول نخواهد کرد.
در این قسمت passcode management را برگزینید.

پلی استیشن

حالا نوبت به انتخاب پسووردتان میرسد. از کلید های چهارجهت چپ و راست و پایین و بالا و دایره و مثلث، L1, L2, R1, R2 با توجه راهنمایشان در پایین پیج پسوردتان را وارد کنید.

حالا کافیست در قسمت بعدی پسورد را دوباره وارد کنید.

پلی استیشن

تمام قسمت ها تکمیل شد. حالا شما میتوانید با خیالی راحت پسورد مورد نظرتان را با هر بار ورود به اکانت پلی استیشن تان وارد کنید؛ و از محیط شخصی و فضای امن بازی خود لذت ببرید.

نکته: اگر کنسول تنها برای شما نیست و دیگر اعضای خانواده تان هم قصد استفاده از آن را دارند کافیست با گزینه ی Switch User وارد شود تا وی نیز به محیط شخصی اکانت خود و فایل های ذخیره شده ی خود دسترسی پیدا کند.

پلی استیشن

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫9 نظرها

  1. بازتاب: marlin 882 ss
  2. بازتاب: click here
  3. بازتاب: stapelstein

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا