نرم افزار و اپلیکیشن

رابط کاربری UX 9.0 ال جی بر پایه اندروید 10 منتشر شد + ویدئو

رابط کاربری UX 9.0 ال جی بر پایه اندروید 10 منتشر شد + ویدئو

شرکت ال جی رابط کاربری UX 9.0 برای گوشی های خود از جمله گوشی پرچمدار ال جی G8X منتشر کرده است. در ادامه به عملکرد این رابط کاربری خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

شرکت LG قبل از ارائه رابط کاربری UX 9.0 بر پایه اندروید 10، آن را مبتنی بر اندروید 9 برای گوشی های پرچمدار خود عرضه کرده بود. اما حالا گوشی G8X این آپگرید نرم افزاری جدید را بر پایه اندروید 10 دریافت می کنند. این رابط کاربری از لحاظ کارآیی، دارای عملکردی راحت تر نسبت به UX 8.0  می باشد. همچنین حالت Dark Mode آن، پیشرفت ویژه ای داشته و باعث کاهش مصرف انرژی می شود.

همانطور که در ویدئو دیده می شود، این ارتقا نرم افزاری در بخش های مختلف مانند پخش موزیک، آلبوم عکس، آیکون ها و… اجرا شده و به کاربر حس جدیدی را منتقل می کند. با توجه به گفته شرکت ال جی، رابط کاربری UX 9.0 فعلا برای گوشی G8X ارائه خواهد شد، پس می توان نتیجه گرفت که تا قبل از پایان سال 2019 ما شاهد منتشر کردن این رابط کاربری جدید برای گوشی جی 8 ایکس باشیم. اما هنوز خبری برای زمان ارائه این ارتقا نرم افزاری برای دیگر گوشی های پرچمدار و میان رده ال جی منتشر نشده است.

اگر کمی به پوسته جدید گوشی های ال جی که بر پایه اندروید 10 ارائه شده است توجه کنید، متوجه شباهت آن با رابط کاربری One UI شامسونگ خواهید شد و در نتیجه LG در ساخت رابط کاربری خود از One UI سامسونگ الگوبرداری کرده است.

امکانات جدید ارائه شده در این آپگرید نرم افزاری شامل:

حالت شب تکامل یافته نسبت به قبل، جابجایی آیکون گیرنده تماس به پایین صفحه، محیط پیام رسان بزرگ تر و کار با آن راحت تر شده، برنامه آلبوم و موزیک ظاهر جدیدی پیدا کرده اند.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 6 =

دکمه بازگشت به بالا