برنامه آیفونبرنامه اندرویدنرم افزار و اپلیکیشن

ورژن پولی توییتر به زودی منتشر می شود

توییتر آبی از راه خواهد رسید

ورژن پولی توییتر به زودی منتشر می شود

ورژن پولی توییتر که با نام توییتر آبی نیز معروف است با قابلیت های خاصی به زودی منتشر خواهد شد. قرار است این نسخه Twitter با اشتراک ماهانه 2.99 دلار در دسترس کاربران قرار گیرد. در ادامه به ویژگی های اختصاصی این نسخه اشاره خواهیم کرد. با طیف نیوز همراه باشید… .

بر اساس اخبار منتشر شده، شبکه اجتماعی توییتردر حال کار بر روی یک نسخه جدید است که کاربر برای استفاده از آن باید به صورت ماهانه مبلغی در حدود 2.99 دلار را پرداخت کند. این ورژن قرار است با نام توییتر آبی در اختیار کاربران قرار گیرد.

البته گفته شده است که احتمالا نسخه پولی توییتر در رده های مختلف نیز ارائه شود، به این صورت که هر کاربری که هزینه بیشتری پرداخت کند از قابلیت های بیشتر برخوردار خواهد شد. یکی از ویژگی هایی که می توان به آن اشاره کرد، امکان لغو ارسال است که به صورت یک تایمر عمل می کند. مکانسیم این قابلیت به این صورت خواهد بود که کاربر در زمان کوتاهی می تواند تا پست ارسالی را لغو کند. گفتنی است که اضافه شدن قابلیت ویرایش توییت های می تواند با اقبال بهتری از طرف کاربران مواجه شود.

قابلیت دیگر شبکه اجتماعی توییتر آبی با نام مجموعه های معرفی شده که به کاربر این امکان را می دهد توییت های مورد علاقه و جذاب خود را دسته بندی و ذخیره کند تا در صورت مراجعه مجدد کاربر به آن توییت، سریعتر و راحت تر آن را از میان سایر توییت های ذخیره شده پیدا کند. از دیگر امکانات ویژگی مجموعه های توییتر پولی می توان به قابلیت اشتراک گذاری مجموعه ها توسط کاربران اشاره کرد. باید دید که این ویژگی های گفته شده، می تواند کاربران توییتر را به پرداخت هزینه برای داشتن این امکانات ترغیب کند یا خیر.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: Taurus TX22 22LR
  2. بازتاب: unicvv alternative
  3. بازتاب: useful site

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا