نرم افزار و اپلیکیشن

موزیلا آپدیت جدید فایرفاکس را با قابلیت جدید ارائه کرد

موزیلا آپدیت جدید فایرفاکس را با قابلیت جدید ارائه کرد

موزیلا آپدیت جدید فایرفاکس را برای کاربران خود ارائه کرده است. این به روزرسانی که با Firefox71 عرضه شده دارای قابلیت جدیدی با عنوان Picture-in-Picture در ویندوز را ارائه می کند. با طیف نیوز همراه باشید… .

به روزرسانی جدید نرم افزار 71Firefox از ویژگی تصویر در تصویر بهره می برد که به کاربر این اجازه را می دهد که در زمان مشاهده یک ویدئو، از طریق تب دیگری به جست و جو خود ادامه دهد. این بدین معنا است که کاربر می تواند بدون توقف در نمایش ویدئو، به سرچ موارد دیگری از طریق تب های جدید بپردازد و ویدئو مورد نظر خود را هم تماشا کند.

در صورتیکه می خواهید از این قابلیت استفاده کنید، ابتدا فایرفکس خود را به نسخه جدید Firefox71 به روز کنید و بعد از انجام این کار، برای استفاده از این ویژگی فقط کافی است که ماوس خود را بر روی ویدئو بکشید تا پنجره آبی کوچک تصویر در تصویر را مشاهد کنید. حالا بر روی این پنجره آبی رنگ کلیک کنید تا پنجره جدید شناور باز شود. اکنون می توانید هم ویدئو خود را مشاهده کنید و هم به جست و جوی خود در وب ها بپردازید. این قابلیت جدید برای نسخه MacOS و Linux در ژانویه سال جدید میلادی نیز عرضه خواهد شد.

از دیگر ویژگی های جدید فایرفاکس 71 می توان به:

بهبود کارآیی Lockwise: برنامه فایرفاکس اکنون زیر دامنه ها را به رسمیت می شناسد و با استفاده از Lockwise ورود به سیستم دامنه را تکمیل می کند. گفتنی است که با ویژگی Firefox Monitor می تواند هرگونه خطری را که متوجه حساب های کاربری می شود را با نمایش اعلان هایی به کاربر خبر دهد.

رمزگشایی MP3 بومی در سیستم عامل های Windows, Linux, Mac

با توجه به اعلام Firefox ، این مرورگر در چند سال گذشته بر روی حفظ حریم خصوصی کاربران تمرکز زیادی داشته است و قابلیت هایی همچون مسدود سازی کوکی های ردیابی ثالث و رمزگذاری آن به صورت پیش فرض را ارائه کرده است.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: 호두코믹스
  2. بازتاب: แทงบอล lsm99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا