فناوریلپ تاپ

بررسی مشخصات لپ تاپ ایسوس ROG Strix G531GV

راهنمای خرید لپ تاپ Asus G531GV

بررسی مشخصات لپ تاپ ایسوس ROG Strix G531GV

اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ را دارید، لپ تاپ ایسوس ROG Strix G531GV یکی از بهترین انتخاب ها است. در این مطلب قصد داریم که به بررسی مشخصات فنی و قابلیت های لپ تاپ گیمینگ Asus G531GV خواهیم پرداخت و در انتها هم ویدئویی از این لپتاپ به نمایش خواهیم گذاشت.

مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ Asus G531GV

لپ تاپ ایسوس ROG Strix G531GV همانند دیگر هم رده های خود، از طراحی جذابی بهره می برد. در بخش زیرین این لپ تاپ Gaming از نورهای رنگی که قابلیت تغییر رنگ های آن وجود دارد، برای زیبایی بیشتر استفاده شده است. جنس بدنه لپ تاپ بالارده ایسوس از پلاستیک سخت و محکم بوده و دارای ابعاد 21 × 270 × 360 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم است. صفحه نمایش 15.6 اینچی در لپتاپ ایسوس G531GV به کار رفته است که این صفحه نمایش از نوع IPS LED-Backlit LCD بوده و دارای دقت Full HD و همچنین حالت مات است.

در داخل بدنه لپ تاپROG Strix G531GV از پردازنده مرکزی شرکت اینتل استفاده شده است. مدل پردازنده این لپ تاپ گیمینگ 9750H بوده و از سری پردازنده Core i7 استفاده شده است. این پردازنده دارای محدوده فرکانس 2.5GHz تا 4.5GHz است و از حافظه کش 12 مگابایتی نیز بهره می برد. پردازش نرم افزارهای گرافیکی و بازی ها بر عهده پردازنده گرافیکی NVIDIA Geforce RTX 2070 با حافظه اختصاصی 6 گیگابایتی است. حافظه RAM به کار رفته در این لپتاپ ایسوس دارای ظرفیت 16 گیگابایت و از نوع DDR4 است. ذخیره کردن اطلاعات در لپتاپ ایسوس G531GV توسط حافظه هیبریدی شامل یک ترابایت حافظه HDD و 256 گیگابایت حافظه SSD انجام می شود.

از دیگر قابلیت های این لپتاپ Gaming می توان به وجود پورت های USB-C و USB 3.0 اشاره کرد. همچنین لپ تاپ ایسوسG531GV از درگاه HDMI و پورت شبکه Ethernet پشتیبانی می کند. از دیگر امکاناتی که این لپ تاپ بالارده به آن مجهز است، می توان از بلوتوث داخلی، کیبورد با نور پس زمینه کیبورد، شبکه بی سیم وای فای و باتری 4 سلولی با ظرفیت 48 وات ساعت نام برد.

 

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. بازتاب: 다시보기
  2. بازتاب: 뉴토끼
  3. بازتاب: Study in Africa
  4. بازتاب: Web Hosting
  5. بازتاب: Trust Bet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا