فناوریلپ تاپ

بررسی مشخصات فنی لپ تاپ ایسوس VivoBook X543MA Celeron

قابلیت های لپ تاپ ویووبوک X543MA

بررسی مشخصات فنی لپ تاپ ایسوس VivoBook X543MA Celeron

از جمله لپ تاپ های میان رده و با کیفیت می توان به لپتاپ های سری X شرکت ایسوس اشاره کرد که با وجود داشتن قیمتی مناسب، از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار است. در این مطلب به بررسی قابلیت های لپ تاپ ایسوس VivoBook X543MA Celeron می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

ویژگی های لپ تاپ ایسوس ویووبوک X543MA

لپ تاپ ایسوس VivoBookX543MA Celeron از طراحی مناسبی برخودار است و جنس بدنه آن از پلاستیک مستحکم ساخته شده که به کاربر حس یک بدنه آلومینومی را می دهد. این لپ تاپ ایسوس دارای ابعاد 381x251x27.2 میلی متر است که با وجود ضخامت زیاد آن، تنها 1.9 کیلوگرم وزن دارد که برای کاربرانی که مجبور به حمل و نقل لپتاپ هستند، گزینه مناسبی است. لپ تاپ ایسوس ویووبوک X543MA از یک نمایشگر 15.6 اینچی TFT LED-Backlit LCD با کیفیت وضوح فول اچ دی بهره می برد. همچنین صفحه نمایش آن دارای حالت مات است.

لپ تاپ ایسوس VivoBook X543MA Celeron

لپ تاپX543MA از یک پردازنده مرکزی ساخته شده توسط شرکت اینتل بهره می برد. این پردازنده از سری پردازنده های Celeron به حساب می آید و مدل این پردازنده N4000 است. این CPU دارای فرکانس 1.1 تا 2.6 گیگاهرتز و حافظه کش 4 مگابایت است. حافظه RAM به کار رفته در این لپ تاپ Asus دارای ظرفیت 4 گیگابایت و از نوع DDR4 است. حافظه ذخیره ساز تعبیه شده در لپ تاپ Asus VivoBook X543MA از نوع هارد دیسک بوده و دارای ظرفیت یک ترابایت و مشخصات 5400PRM است. در بخش گرافیکی، پردازنده گرافیکی آن از ساخته های شرکت اینتل بوده و از سری مدل HD Graphics 500 در این لپ تاپ ایسوس استفاده شده است. این پردازنده گرافیکی از حافظه گرافیکی مجزا بهره نمی برد.

دیگر امکانات:

لپ تاپ ایسوسVivoBook X543MA Celeron مجهز به درگاه های USB 2.0، USB 3.0 و پورت LAN است. همچنین این لپ تاپ ایسوس از درگاه HDMI و درایو نوری پشتیبانی می کند. باتری به کار رفته در آن از نوع لیتیوم-یون و 3 سلولی بوده و دارای ظرفیت 33 وات در ساعت است.
در ادامه می توانید ویدئو مربوط به لپ تاپX543MA را مشاهده کنید:

 

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. بازتاب: 다시보기
  2. I know this if off topic but I’m looking into starting my own blog and
    was curious what all is needed to get setup? I’m assuming having a blog like yours
    would cost a pretty penny? I’m not very web smart so I’m not 100% sure.
    Any suggestions or advice would be greatly appreciated.
    Thanks

  3. بازتاب: illuminati join
  4. بازتاب: signup for free bitcoin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا