سخت افزارمانیتور

اولین مانیتور گیمینگ اودیسه سامسونگ رونمایی شد

اولین مانیتور گیمینگ اودیسه سامسونگ رونمایی شد

در نمایشگاه CES 2020 اولین مانیتور گیمینگ اودیسه سامسونگ رونمایی شد. نمایشگر فوق واید و نرخ تصویر 240 هرتز از مشخصات این مانیتور جذاب شرکت Samsung است. با طیف نیوز همراه باشید… .

کمپانی سامسونگ از مدت ها قبل یک نمایشگر جدید طراحی کرد که کاربران گیمینگ را شگفت زده می کرد. حالا در نمایشگاه اخیر CES 2020 مانیتور گیمینگ اودیسه برای گیمر ها خبر خوبی بود. Odyssey نامی است که شرکت Samsung برای بعضی از تولیدات جدید خود در نظر می گیرد.

بررسی مشخصات

سایز این نمایشگر 49 اینچ و مدل آن CTG9 می باشد. مانیتور گیمینگ اودیسه اولین نمایشگر فوق عریض و با رزولوشن 5120.1440 میباشد. از دیگر مشخصات می توان به نرخ تصویر 240 هرتز با پاسخدهی یک میلی ثانیه اشاره کرد. گیمر ها و علاقه مندان به این مانیتور باید منتظر وضوح تصویر و رزولوشن بسیار بالا و با کارکرد بسیار روان باشند.

مانیتور گیمینگ اودیسه

جالب است بدانید CTG9 حالت منحنی دارد و اولین نمونه با انحنای 1000 R میباشد. مانیتور گیمینگ اودیسه شرکت Samsung از فناوری دیسپلی اچ دی آر هزار و فناوری AMD FreeSync و NVIDIA G-Sync نیز پشتیبانی می نماید. تاریخ عرضه حدودا در سه ماه دوم سال جاری میلادی میباشد.

برخی این مانیتور را بیش از اندازه فوق‌العاده می دانند. اگر شما نیز چنین نظری دارید باید بگوییم که دو نمایشگر دیگر با نمایشگر های 27 و 32 اینچی وجود داردکه دارای رزولوشن 2560.1440 می باشند.
همچنین از همان فناوری دیسپلی اچ دی آر هزار نیز بهره مند است که البته چندان اهمیتی برای گیمر ها ندارد. تاریخ عرضه این دو نمایشگر CTG7 هم زمان با مانیتور CTG9 میباشد.

قیمت این مانیتورهای کمپانی سامسونگ نیز اعلام نشده اما حدس اینکه هزینه خرید بسیار بالایی خواهند داشت اصلا کار دشواری نیست.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − سه =

دکمه بازگشت به بالا