برنامه آیفوننرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپلیکیشن کلاب هاوس

معرفی برنامه Clubhouse

آشنایی با اپلیکیشن کلاب هاوس

در چند وقت اخیر بارهای اسم اپلیکیشن کلاب هاوس را شنیده ایم. این برنامه یک شبکه اجتماعی نوظهور است که با استقبال بسیار خوبی از طرف کاربران مواجه شده است. در ادامه قصد داریم تا به بررسی بیشتر نرم افزار Clubhouse خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

نحوه کار با نرم افزار Clubhouse

کلاب هاوس بر اساس اتاق های گفتگو مجازی ایجاد شده که کاربر می تواند با توجه به علایق خود به اتاق های مختلف بپیوندد. در این برنامه همه چیز به صورت زنده بوده و هیچ گونه ضبط مکالمه ای در آن صورت نمی گیرد و نمی توان بعدا مطالب مورد بحث قرار گرفته را گوش کرد.

برنامه Clubhouse فعلا در دسترس کاربران آیفون است و هنوز برای سیستم عامل اندروید، نسخه ای منتشر نشده است. برای ورود به این برنامه باید از طریق یک کاربر فعال در این نرم افزار، دعوت نامه ارسال شود و کاربر جدید نیز خود می تواند دو دعوت نامه برای افراد دیگر ارسال کند و سپس تعداد دعوتنامه های اضافه می شود.

زمانی که امکان استفاده از اپلکیشن کلاب هاوس برای کاربر فعال شد، در اولین قدم کاربر باید برای حساب کاربری خود یک تصویر با کیفیت آپلود کند. در ادامه یک بیوگرافی مختصر از شخصیت خود نوشته تا دیگر کاربران با علایق و شخصیت کاربر آشنا شوند. حتما در زمان نوشتن بیوگرافی از کلمات کلیدی مناسب برای سرچ بهتر توسط افراد دیگر استفاده شود. همچنین می توان حساب کاربری شبکه های اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام و توییتر را به قسمت بیوگرافی اضافه کرد تا کاربران دیگر بتوانند راحت تر با شخص ارتباط بگیرند.

نحوه ورود به اتاق ها

اپلیکیشن کلاب هاوس

بعد از ایجاد حساب کاربری، به قسمت صفحه اصلی کلاب هاوس یا راهروی آن وارد می شوید و در این صفحه اتاق هایی با موضوعات گوناگون قرار داد و می توان با توجه به علایق خود به یکی از این اتاق ها وارد شد و دنبال کرد. پس از وارد شدن به هر اتاق فعال، می توان در جریان مباحث قرار گرفت. در صورتیکه قصد شرکت در بحث را داشته باشید، باید روی آیکون دست کلیک کنید تا توسط ناظران به شما اجازه صحبت بدهند. یکی از قابلیت های جذاب برنامه Clubhouse داشتن تقویم برای بحث های آینده است که راحت می توان برای بحث های آتی برنامه ریزی کرد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. Have you ever considered about adding a little bit more than just your articles?
    I mean, what you say is valuable and all. Nevertheless imagine if you added some great visuals or video clips to give your posts more, “pop”!
    Your content is excellent but with images and video clips,
    this site could undeniably be one of the greatest in its
    niche. Great blog!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا