نرم افزار و اپلیکیشن

درگ و دراپ فایل ها از گوشی سامسونگ به ویندوز 10 با اپلیکیشن Your Phone

درگ و دراپ فایل ها از گوشی سامسونگ به ویندوز 10 با اپلیکیشن Your Phone

تعاملات و همکاری میان شرکت مایکروسافت و سامسونگ روز به روز افزایش پیدا میکند. پیشتر شرکت مايکروسافت ویژگی Copy و Paste چند پلتفرمی با ویندوز ده به چند نوع از گوشی‌های سامسونگ را ارائه کرده بود. اکنون این قابلیت ها با اپلیکیشن Your Phone تسهیل یافته و تغییر کرده اند. با طیف نیوز همراه باشید… .

 

قابلیت جدید با کمک اپلیکیشن Your Phone

اکنون این کمپانی اعلام کرده است، کاربران گوشی های خانواده گلکسی سامسونگ می توانند با آپدیت اپلیکیشن Your Phone فایل های گوشی خود را با درگ و دراپ کردن به رایانه های خود با سیستم عامل ویندوز ده منتقل کنند. با وجود اینکه اغلب فایل ها توسط این قابلیت پشتیبانی می شوند، شرکت مايکروسافت اعلام کرده که محدودیت هایی نیز وجود دارد.

محدودیت ها از این باب است که هر بار حداکثر صد فایل می توانید منتقل کنید و ماکسیمم حجم انتقالی نیز 512 مگابایت می باشد.

بررسی جزئیات بیشتر و نحوه عملکرد

ویژگی درگ و دراپ کردن فایل ها از تمام گوشی های گلکسی سامسونگ که قابلیت اجرای نسخه 5.1 اپلیکیشن Like to windows به رایانه های با ویندوز 10 که با آخرین نسخه اینسایدر آپدیت شده باشند قابل اجرا است. جهت اتصال این دو دستگاه نیازی به سیم نیست و تنها کافی است هردو به یک شبکه وای فای مشترک متصل شوند.

بعد از اتصال گوشی گلکسی و یا تب لت گلکسی سامسونگ به کامپیوتر، اپلیکیشن Your Phone را اجرا کنید تا به صفحه پیش رو در گوشی هوشمند خود دسترسی پیدا کنید.

با کمک قابلیت درگ و دراپ به راحتی می توانید به بخش گالری گوشی بروید و فایل عکس ها را انتخاب کنید و آنها را کشیده و رها کنید. با قابلیت درگ و دراپ فایل های منتخب شما به هر قسمت از کامپیوتر با ویندوز 10 شما قابل انتقال خواهد بود.

نکته قابل توجه

هیچ گاه در طول فرآیند درگ و دراپ و انتقال فایل ها پنجره ی برنامه Your Phone را مینیمایز یا کوچک نکنید. این کار منجر می شود فرآیند انتقال لغو شود.

انتقال از کامپیوتر به گوشی

چنان‌چه قصد انتقال فایل ها از کامپیوتر به گوشی گلکسی داریدابتدا فایل ها را داخل سیستم انتخاب کنید سپس پنجره برنامه Your Phone را باز کنید و فایل ها را در آن درگ کنید. با انجام این مرحله بر روی نشانگر ماوس کپی را مشاهده خواهید کرد. حالا می توانید در قسمت Downloads در گوشی گلکسی سامسونگ خود فایل های منتقل شده را مشاهده کنید.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. بازتاب: Weather in Latvia

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 18 =

دکمه بازگشت به بالا