تازه های فناوریکامپیوتر رومیزی

با مینی کامپیوتر MP8 شرکت آی لایف آشنا شوید

با مینی کامپیوتر MP8 شرکت آی لایف آشنا شوید

شرکت Ilife از تولید یک مینی پی سی جدید که از لحاظ سخت افزاری عملکرد خوبی خواهد داشت، خبر داده است. ما در ادامه به مشخصات مینی کامپیوتر MP8 شرکت آی لایف خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات مینی پی سی Ilife

این مینی کامپیوتر به دلیل داشتن ابعاد بسیار کوچک، خیلی راحت در کف دست جای میگیرد. طبق گزارش رسانه Notebook Italia، این مینی PC دارای ابعادی در حدود یک چهارم مینی کامپیوتر NUC اینتل می باشد؛ پس می توان حدس زد که ابعاد مینی کامپیوتر MP8 چیزی در حدود 40×50×50 میلی متر باشد. به دلیل سایز کوچک این مینی پی سی، نباید از لحاظ سخت افزاری انتظار زیادی از MP8 داشته باشیم.

مینی کامپیوتر MP8 شرکت آی لایف

مینی کامپیوتر MP8 شرکت آی لایف به پردازنده چهار هسته ای Celeron N4100 سری Gemini Lake اینتل مجهز است. این مینی PC دارای فرکانس پردازنده 1.10 GHz و فرکانس بوست 2.40 GHz و پردازنده گرافیکی UHD Graphics 600 شرکت Intel می باشد. همچنین این مینی کامپیوتر به 64 GB حافظه برای ذخیره سازی اطلاعات، مجهز می باشد. گفتنی است، در بخش حافظه رم این رایانه کوچک مجهز به 4 گیگابایت رم می باشد.

برای خنک کردن این مینی پی سی از یک فن کوچک استفاده شده است تا در صورت بالا رفتن دمای این رایانه کوچک، باعث خنک شدن آن شود. این دیوایس کوچک در پنل پشتی خود دارای چندین درگاه از جمله درگاه USB تایپ C و دو درگاه USB 3.0 و یک درگاه HDMI است. همچنین در پنل جلویی دکمه پاور و در پنل کناری جک 3.5mm و درگاه microSD قابل مشاهده است.

کارایی رایانه کوچک Ilife

مینی کامپیوتر MP8 شرکت آی لایف

از مینی کامپیوتر MP8 شرکت آی لابف می توان در مکان هایی همانند دفاتر اداری که از لحاظ سخت افزاری به سیستم های قدرتمندی احتیاجی ندارند و توانایی این رایانه کوچک پاسخگوی نیاز آنهاست، استفاده شود. البته بعد از معرفی این مینی پی سی، برخی از کارشناسان عقیده دارند که با وجود طراحی خلاقانه MP8، از لحاظ سخت افزاری قابلیت پاسخگویی به نیازهای معمولی کاربران را نخواهد داشت. باید منظر ماند و دید که نحوه استقبال کاربران از این رایانه کوچک به چه شکلی خواهد بود.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا