فناوریموبایل

مقایسه گوشی ردمی نوت 8 با ردمی نوت 7 پرو

مقایسه گوشی ردمی نوت 8 با ردمی نوت 7 پرو

در این مقاله به مقایسه مشخصات فنی دو گوشی ردمی نوت 8 و ردمی نوت 7 پرو می پردازیم. همچنین ویدئویی از سرعت عملکرد این دو گوشی در اجرای اپلیکیشن ها در انتهای این پست قرار داده ایم. با طیف نیوز می باشد… .

مشخصات سخت افزار گوشی ردمی Note 8 و ردمی Note 7 Pro

چیپست

در گوشی ردمی نوت 8 از تراشه 11 نانومتری Snapdragon 665 به عنوان قلب تپنده استفاده است، همچنین به رم 3/4/6 گیگابایت و حافظه داخلی 32/64/128 گیگابایت مجهز می باشد. پردازنده گرافیکی بکار رفته در این گوشی از نوع Adreno 610 است. در مقابل گوشی ردمی نوت 7 پرو از تراشه 11 نانومتری Snapdragon 675 بهره می برد که توسط رم 4/6 گیگابایت و حافظه داخلی 64/128 گیگابایت همراهی می شود. همچنین GPU استفاده شده برای این گوشی از نوع Adreno 612 می باشد. هر دو گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی را دارا می باشد.

نمایشگر

هر دو گوشی شیائومی از صفحه نمایش 6.3 اینچی IPS LCD و کیفیت وضوح 2340*1080 پیکسل و تراکم 409 ppi بهره می برند. گوشی شیائومی ردمی نوت8 و هم گوشی شیائومی ردمی نوت 7 پرو به فناوری محافظ صفحه گوریلا گلس 5 مجهز می باشند. در بالای نمایشگر هر دو گوشی، شاهد قرارگیری ناچ قطره ای هستیم که دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در آن تعبیه شده است.

گوشی ردمی نوت 8

دوربین

در قاب پشتی گوشی ردمی نوت8 از چهار دوربین استفاده شده است که دوربین اصلی آن به لنز 48 مگاپیکسل، دوربین دوم به لنز 8 مگاپیکسل اولتراواید، دوربین سوم به لنز 2 مگاپیکسل ماکرو و دوربین چهارم به لنز 2 مگاپیکسل تشخیص عمق مجهز است. در مقابل، در گوشی ردمی نوت 7 پرو از دو دوربین استفاده شده است که دوربین اصلی آن از لنز 48 مگاپیکسل و دوربین دوم از لنز 5 مگاپیکسل تشخیص عمق بهره می برد. از دیگر قابلیت های دوربین هر دو گوشی شیائومی می توان به تصویربرداری پانوراما و HDR اشاره کرد.

دیگر مشخصات:

هر دو گوشی به سنسور اثر انگشت در قاب پشتی مجهز هستند، همچنین باتری مورد استفاده در گوشی شیائومی ردمی نوت 8 و ردمی نوت 7 پرو دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت می باشد که قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات دارا است. این دو گوشی هوشمند به رابط کاربری MIUI 10 مبتنی بر اندروید 9 پای مجهز هستند.
در زیر هم می توانید ویدئو مربوط به مقایسه این دو گوشی را تماشا کنید:

امتیاز 3.6 از 10 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: cliquez pour plus
  2. بازتاب: personalized hair clips
  3. بازتاب: พอต

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − نه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا