تازه های فناوریفناوریموبایل

خبرهای جدید از گوشی سامسونگ گلکسی S10 Lite

خبرهای جدید از گوشی سامسونگ گلکسی S10 Lite

با توجه به خبرهای جدید منتشر شده در فضای مجازی، اطلاعتی تازه در رابطه با گوشی سامسونگ گلکسی S10 Lite که قرار است با قیمتی مقرون به صرفه تر نسبت به گلکسی S10 عرضه شود، نشر پیدا کرده است. برای در مطلع شدن از این جزئیات، با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 لایت

گوشی گلکسی S10 با رنگ های سفید، سیاه، آبی و سبز در اختیار خریداران قرار گرفت؛ حال طبق اطلاعات منتشر شده، رنگ هایی که برای Galaxy S10 Lite در نظر گرفته شده است، شامل رنگ های آبی، سفید و مشکی خواهد بود؛ اما لازم به توضیح است که، هنوز مشخص نشده است که چه رنگ هایی در دسترس خریداران این گوشی قرار می گیرند.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 لایت از لحاظ مشخصات فنی، دارای شباهت هایی با گوشی گلکسی A91 می باشد. با توجه به اطلاعات موجود، گوشی Galaxy S10 Lite دارای نمایشگر 6.7 اینچی +Full HD است که در قسمت بالای صفحه، به یک دوربین سلفی با رزولوشن 32 مگاپیکسل مجهز خواهد بود.

این گوشی به یک پردازنده ی Snapdragon855 مجهز است که دارای 8 GB رم و 128 GB حافظه ی داخلی برای ذخیره کردن اطلاعات می باشد. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی، احتمالا 4500mAh ظرفیت خواهد داشت که از شارژ سریع 45W پشتیبانی خواهد کرد.

دوربین های بکار رفته در پنل پشتی گلکسی اس 10 لایت، شامل 3 دوربین است که دوربین اصلی آن دارای رزولوشن 48 مگاپیکسل و دروربین دوم دارای رزولوشن 12 مگاپیکسل با لنز Oultrawide و دوربین سوم با رزولوشن 5 مگاپیکسل که مجهز به حسگر عمق سنج می باشد.

زمان عرضه شدن گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 لایت هنوز مشخص نشده است، اما در ماه نوامبر قرار است که شرکت Samsung گوشی Galaxy A91 که از لحاظ سخت افزاری به یکدیگر شبیه هستند، عرضه شود.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا