فناوریموبایل

معرفی مشخصات فنی گوشی نوت 10 لایت به همراه ویدئو آنباکسینگ

معرفی مشخصات فنی گوشی نوت10 لایت به همراه ویدئو آنباکسینگ

در این مطلب به ارائه مشخصات فنی گوشی نوت 10 لایت می پردازیم و در ادامه ویدئو مربوط به جعبه گشایی این گوشی هوشمند را قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات سخت افزاری گوشی Note 10 Lite

در گوشی نوت10 لایت از تراشه 10 نانومتری Exynos 9810 استفاده شده است که توسط رم 6/8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراهی می شود. در بخش گرافیکی، گوشی Note 10 Lite به پردازنده Mali-G72 MP18 مجهز است. همچنین این گوشی هوشمند سامسونگ قابلیت پشتیبانی از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی را دارا است.

در قاب جلویی گوشی سامسونگ نوت 10 لایت شاهد یک نمایشگر 6.7 اینچی سوپر آمولد با کیفیت وضوح 2400*1080 پیکسل و تراکم 394 ppi هستیم. این گوشی هوشمند بر روی نمایشگر خود به یک روزنه مجهز است که دوربین سلفی 32 مگاپیکسل در آن تعبیه شده است.

در قاب پشتی گوشی سامسونگ نوت10 لایت یک ماژول مربعی شکل تعبیه شده است که به سه لنز دوربین مجهز است. دوربین اصلی آن از لنز 12 مگاپیکسل عریض، دوربین دوم از لنز 12 مگاپیکسل تله فوتو با زوم اپتیکال 2 برابر و دوربین سوم از لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض بهره می برد. از دیگر قابلیت های دوربین گوشی نوت 10 لایت می توان به تصویربرداری پانوراما و HDR اشاره کرد.

دیگر مشخصات:

گوشی Note 10 Lite انرژی خود را از طریق باتری 4500 میلی آمپر ساعت تامین می کند و همچنین از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. در این گوشی هوشمند سامسونگ به رابط کاربری One UI 2 بر پایه اندروید 10 مجهز است. سنسور اثر انگشت بکار رفته در گوشی سامسونگ نوت 10 لایت از نوع زیر صفحه است.
در ادامه می توانید ویدئو آنباکسینگ این گوشی هوشمند را مشاهده کنید:

 

گوشی نوت 10 لایت

امتیاز 4.7 از 3 رای

نوشته های مشابه

‫9 نظرها

  1. It is appropriate time to make some plans for the future
    and it is time to be happy. I’ve read this post and if I could I want to suggest you some interesting things or tips.

    Perhaps you could write next articles referring to this article.

    I want to read more things about it!

  2. Разрешение на строительство — это административный письменное удостоверение, предоставляемый полномочными ведомствами государственного управления или субъектного управления, который дает возможность начать строительную деятельность или осуществление строительных работ.
    Разрешение на строительство устанавливает законодательные положения и условия к строительству, включая дозволенные виды работ, дозволенные материалы и подходы, а также включает строительные нормы и пакеты охраны. Получение разрешения на строительный процесс является обязательным документов для строительной сферы.

  3. بازتاب: Study in Africa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا