فناوریموبایل

آشنایی با ویژگی های دوربین گوشی هواوی Mate 40 Pro

قابلیت دوربین گوشی میت 40 پرو

آشنایی با ویژگی های دوربین گوشی هواوی Mate 40 Pro

هفته گذشته شرکت هواوی از سری گوشی های Mate رونمایی کرد. در این مطلب می خواهیم به بررسی قابلیت ها و ویژگی های دوربین گوشی هواوی Mate 40 Pro و مقایسه آن با دوربین دیگر گوشی های بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی عملکرد دوربین گوشی میت 40 پرو

گوشی های سری Mate هواوی از جمله گوشی های پرچمداری به حساب می آیند که در عملکرد آن ها در بخش سخت افزاری و دوربین، تقریبا همیشه در رتبه های اول سایت های معتبر تست کارایی گوشی ها قرار دارد. حالا و در ادامه قصد داریم تا به بررسی سنسورهای دوربین به کار رفته در گوشی هواوی Mate 40 Pro بپردازیم.

گوشی هواوی Mate 40 Pro

هواوی از یک لنز 50 مگاپیکسلی با اندازه 1/1.28 در گوشی میت 40 پرو استفاده کرده که بزرگترین لنز حال حاضر در میان اسمارت فون ها است. وجود این لنز بزرگ باعث جذب بیشتر نور شده و در نتیجه در قیاس با سایر دوربین گوشی های، تصاویر با کیفیت تر و واضح تری ارائه می دهد. اگر تصویر بالا را مشاهده کنید، عملکرد دو گوشی پرچمدار در کنار گوشی میت 40 Pro به نمایش در آمده است که این تصویر در محیط بسیار کم نور ثبت شده است. همانطور که مشاهده می کنید، تصویر گرفته شده توسط دوربین گوشی هواوی از وضوح و کیفیت بهتری برخوردار است. پس می توان در محیط های تاریک، اقدام به ثبت تصاویر با کیفیت کرد.

قابلیت فوکوس خیره کننده گوشی میت 40 Pro

گوشی میت 40 پرو

از دیگر سنسورهای به کار رفته در گوشی هواوی Mate 40 Pro ، سنسور پریسکوپی است که قابلیت بزرگنمایی 10 برابری اپتیکال با بدون کمترین نویزی را دارد. از ویژگی های دیگر این سنسور، استفاده از الگوریتم پردازش تصویر است که کیفیت بزرگنمایی دوربین را در تمام ساعت های روز و شب به یک صورت ارائه می دهد؛ این در صورتی است که دوربین دیگر پرچمداران در هنگام شب دیگر آن کیفیت ساعت های روز را ندارند.

لنز دیگر گوشی میت 40 پرو دارای ویژگی Dual Ultra-Wide Camera است که ثبت تصاویر با زاویه 100 درجه را در لنز اولتراواید امکان پذیر می کند و دیگر شاهد از بین رفتن تصاویر در گوشه کادر نیستیم که این مشکل در سنسورهای فوق عریض گوشی های دیگر بسیار به چشم می خورد. همچنین برای ثبت تصاویر سلفی، هواوی از یک سیستم هوشمند استفاده کرده است که بهترین زاویه عریض را متناسب با تعداد کارکترها موچود را انتخاب می کند و در نتیجه تصاویری با استاندارد بهتر گرفته می شود.

گوشی میت 40 pro

از دیگر ویژگی های دوربین گوشی هواوی Mate 40 Pro می توان به قابلیت XD Fusion HDR Engine اشاره کرد. با توجه به این ویژگی، می توان به طور همزمان افکت های HDR را به ویدئوهای 4K اضافه کرد و در نتیجه ویدئوهایی با کیفیت به مراتب بالاتری را ثبت کرد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫10 نظرها

  1. بازتاب: 늑대닷컴
  2. بازتاب: บับเบิ้ล
  3. بازتاب: buy beef online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا