فناوریموبایل

تصویر رسمی از گوشی گوگل پیکسل 4A منتشر شد

تصویر رسمی از گوشی گوگل پیکسل 4A منتشر شد

تصویری از گوشی گوگل پیکسل 4A به شکل تصادفی در یکی از سایت های رسمی گوگل منتشر شد و بالاخره رندر اصلی گوشی Google Pixel 4A برای علاقمندان به این برند مشخص شد. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی رندر منتشر شده از گوشی گوگل پیکسل 4 ای

اخبار گوناگونی پیرامون گوشی گوگل پیکسل 4 ای در یک سال گذشته منتشر شده است که بر اساس این اخبار، قرار است گوگل گوشی میان رده جدیدی را به بازار عرضه کند که قرار است جایگزین گوشی گوگلپیکسل 3A شود. در این چند وقت اخیر نیز تصاویر مختلفی منتسب به گوشی Google Pixel 4A منتشر شده بود که سرانجام، یکی از سایت های رسمی گوگل به اشتباه رندری از این گوشی میان رده را در صفحه Nest Wifi بارگذاری کرده است که به سرعت این تصویر حذف شد.

گوشی گوگل 4A

رندر منتشر شده از گوشیگوگل پیکسل 4A نشان می دهد که این گوشی در قاب پشتی خود به یک حسگر اثر انگشت مجهز شده است. دکمه قفل کردن گوشی هم به رنگ آبی در حاشیه کناری گوشی جای گرفته است. روزنه ای هم بر روی صفحه نمایش در قسمت بالا سمت چپ قرار گرفته که میزبان دوربین سلفی خواهد بود.

 

طبق اخباری که در گذشته منتشر شده بود، گوشی Google Pixel 4A به یک تراشه Snapdragon 730 با رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت عرضه خواهد شد. در پنل جلویی هم به صفحه نمایش 5.81 آمولد با کیفیت وضوح 2340*1080 پیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین به کار رفته در قاب پشتی این گوشی هوشمند هم دارای لنز 12.2 مگاپیکسلی است.

همچنین در ماه گذشته این گوشی هوشمند تاییدیه بخش ارتباطات امریکا را دریافت کرده است و به همین ترتیب و به احتمال فراوان، این گوشی در آینده نزدیک و به شکل رسمی رونمایی شود. گفتنی است که اطلاعاتی از نسخه 5G گوشی Google Pixel 4A هم به بیرون درز پیدا کرده است و در نتیجه بعد از معرفی نسخه معمولی آن، باید منتظر معرفی نسخه 5G آن هم باشیم.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. بازتاب: HABANERO
  2. بازتاب: anonymous
  3. بازتاب: fun guy gummies

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + سیزده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا