موبایل

اگر گوشی اپل دارید این چند ترفند جالب را مطالعه کنید

اگر گوشی اپل دارید این چند ترفند جالب را مطالعه کنید

اپل کاربران قدیمی و جدید زیادی دارد. اما هر دو گروه ممکن است از برخی زوایای مخفی گوشی خود اطلاع نداشته باشند. آیفون قابلیت های زیادی دارد که البته بسیاری از آنها بر همگان آشکار و نمایان است. اما برخی ترفند ها حتی هنوز برای کاربران قدیمی تر نیز پرده برداری نشده اند. به هر حال خواندن این چند مورد در طیف نیوز خالی از لطف نیست. با ما همراه باشید….

ترفند اول حذف متن تایپ شده به آسانی

برخی کاربران اپل با گوشی خود روزانه به کمک تایپ متن های مختلف کار و درآمد زایی انجام می دهند. اما آیا هیچ اشتباه تایپی ندارند؟ قطعا اینگونه نیست. پاک کردن نیاز به حوصله دارد و شاید برای خیلیا ها خسته کننده باشد. پس اپلی ها می توانید با کمک کمی تکان دادن گوشی خود کلمات تایپ شده را با پیش رو داشتن چند گزینه به راحتی پاک کنید.

ترفند دوم: امکان عکاسی از زیباترین لحظات

گاهی پیش می آید تصویری را ثبت میکنیم اما در کمتر از یک ثانیه بعد یا قبل از آن در کادری که آن تصویر ثبت شده تغییری ایجاد می شود که حسرت ثبت نشدن آنرا می خوریم. با کمک گوشی اپل تنها با نگهداشتن دکمه عکس گرفتن می توانید چندین عکس را پشت سر هم و بطور متناوب ثبت کنید.

ترفند سوم: دبل شارژ

اپل

وقتی عجله دارید و نیاز دارید گوشی اپل شما به سرعت شارژ شود، پس حالت پرواز را به راه اندازید. با روشن کردن این گزینه به دوبرابر شدن سرعت شارژ کمک کرده اید.

ترفند چهارم: کنترل Switch

شما می توانید انجام فعالیت های خود را در گوشی اپل با سرتان مدیریت کنید. پس اگر حوصله ندارید یا دستتان آسیب دیده یا به هر دلیل دیگری نمیخواهید یا نمی توانید از دستانتان استفاده کنید با رفتن با منوی تنظیمات گزینه Accessibility را انتخاب و سپس قابلیت Switch Control را فعال نمایید و به راحتی با سرتان فعالیت ها رگیتان را کنترل کنید.

ترفند پنجم: به نفع فراموشکار ها

اپل باز هم قابلیت های جذاب دارد. در این روزگار پرمشغله و پردغدغه خیلی از اهداف و افکارمان به دست فراموشی سپرده می شوند. اگر شما هم آیفون دارید دیگر نباید چیزی را فراموش کنید و دیگر حتی لازم نیست هر چیزی را به ذهنتان بسپارید. اپلیکیشن ریمایندر Reminder به کمک شما آمده.

این اپلیکیشن تفاوتی با دیگر یاد آورنده ها دارد و آن هم این است که: شما را در موقعیت های جغرافیایی مختلف تنها نمی گذارد. بگذارید واضح تر توضیح دهیم. بطور مثال شما هر روز پس از برگشتن از محل کارتان در نزدیکی منزل خود و در نزدیکی پمپ بنزین می توانید این یاد آوری را داشته باشید که بنزین بزنید. تنها کافیست بنزین بزن را در اپلیکیشن ثبت کنید،
سپس گزینه Info و سپس Location را فعال کنید. با اینکار هر بار که به پمپ بنزین مورد نظر میرسید پیام بنزین بزن را دریافت خواهید کرد.

ترفند ششم: دکمه متفاوت برای عکاسی

اپل

حتما لازم نیست از دکمه ی لمسی روی صفحه گوشی اپل خود برای ثبت تصاویر استفاده کنید. کافیست هنگام عکس گرفتن کلید کم یا زیاد کردن صدا را بفشارید تا عکس ثبت شود.

ترفند هفتم: بلاک لیست

اپل نمیگذارد شما بخاطر تماس های بیجا و مکرر کلافه باشید. شاید این ویژگی را فراموش کرده باشید که شما می توانید با مراجعه به بخش تنظیمات و قسمت Phone با کمک گزینه ی Blocked List شماره تلفن هایی که آرامش را از شما گرفته اند ذخیره و با خیال آسوده به زندگیتان ادامه دهید. برخی ترفند های بالا شاید به گوشتان خورده باشد اما به هر حال تلاش برای شناخت و کسب اطلاعات بیشتر برای گوشی که از آن استفاده می کنیم اندیشه ی بسیار خوبیست.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. بازتاب: Read More Here
  2. بازتاب: connetix

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − 4 =

دکمه بازگشت به بالا