کنسول بازی

ایکس باکس اس به زودی توسط مایکروسافت معرفی خواهد شد.

ایکس باکس اس به زودی توسط مایکروسافت معرفی خواهد شد.

کنسول بازی ایکس باکس سری اس نسخه ی با صرفه اقتصادی تر از ایکس باکس سری ایکس چند روز دیگر توسط شرکت مايکروسافت معرفی خواهد شد. با طیف نیوز همراه باشید… .

شرکت مایکروسافت به تازگی در حال فعالیت برای رونمایی از کنسول بازی جدید ایکس باکس اس به عنوان یک نسخه کم‌هزینه تر و به صرفه تر از ایکس باکس ایکس است. این طبق روال همیشگی عملکرد مایکروسافت است که با رونمایی از محصول جدید دو نسخه با دو قیمت متفاوت از آن را عرضه می کند.

بررسی مشخصات بیشتر خبر

در نسخه ارزان قیمت تر یعنی xbox s گیمرها مشغول بازی های با کیفیت تصویر پایینتر 1080 پیکسلی یا 2K می شوند. و گیمرهای مشغول به بازی با کنسول بازی ایکس باکس ایکس قدرت بیشتر و کیفیت و وضوع تصویر بالا تر و 4k را در اختیار خواهند داشت.

کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس مایکروسافت قسمتی از پروژه اسکارت می باشد، یعنی همان کدنامی که قبل از عرضه نهایی به کنسول بازی ایکس باکس ایکس اختصاص داده می شود. پروژه اسکارت خود دارای دو عضو آناکوندا ولاکهارد می باشد که اکنون با آناکوندا یا همان کنسول بازی ایکس باکس ایکس سروکار داریم. این یعنی نسخه ارزانتر یا همان لاکهارد هنوز رونمایی نشده است.

ایکس باکس اس

خصوصیات فنی

شرکت مايکروسافت هفت و نیم گیگابایت رم استفاده کرده است که برای xbox s در نظر گرفته شده است. گردازنده در ایکس باکس اس نسبت به ایکس باکس ایکس سرعت کلات پایینتر دارد و دارای پردازشگر گرافیکی چهار ترافلاپس نیز می باشد. این محصول دارای سیزده و نیم گیگابایت رم و 12 ترافلاپس پردازنده گرافیکی می باشد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. بازتاب: Buy pistols online
  2. بازتاب: Toy car pallets
  3. بازتاب: click reference
  4. بازتاب: ข่าวบอล

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا