سخت افزارگرافیک

GeForce GTX1650، جدیدترین های کارت گرافیک ایسوس معرفی شدند

GeForce GTX1650، جدیدترین های کارت گرافیک ایسوس معرفی شدند

جدیدترینهای کارت گرافیک ایسوس با چهار گیگابایت حافظه GDDR6 به تازگی رونمایی شدند. در ادامه به معرفی مشخصات GeForce GTX1650 خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

سری جدید کارت گرافیک ایسوس با نام GeForce GTX1650 این بار به منظور ایجاد تجربه ای کامل و جذاب برای گیمینگ های حرفه ای طراحی شده است. تفکیک پذیری در آن 1080 پیکسل می باشد و در نتیجه این امر قیمت نهایی نیز بسيار کم شده است.

معرفی و بررسی خصوصیات سری ROG STRIX

در سری ROG STRIX با فرکانس بالاتر به طور پیشفرض اورکلاک شده و علاوه بر این کاربران می توانند با برنامه GPU Tweak میزان عملکرد را افزایش دهند. در این گرافیک کارت برای جلوگیری از افزایش دما و دفع حرارت، لوله های حرارتی به نام DirectCU و دو فن با فناوری Axial-tech، وجود دارند و باعث می شوند در یک تایم کوتاه کاهش دما و تعدیل شرایط دمایی انجام شود. این سری کارت گرافیک ایسوس جاذبه ای گیمینگ برای گیمر ها دارد.

معرفی و بررسی خصوصیات کارت گرافیک ایسوس سری TUF Gaming

کارت گرافیک ایسوس

در این سری گرافیک کارت ها علاوه بر وجود خنک کننده ویژه، برای افزایش دوام قسمت های مختلف تست های پایداری نیز انجام می شود. فن ها در سری TUF Gaming با استاندارد IP5X عرضه می شوند. جالب است بدانید در این کارت گرافیک ایسوس روغن کاری و روان کاری هسته فن انجام می شود به سرعت و در یک مدت کوتاه پس از استفاده دچار خشکی یا صدا نشود.

کارت گرافیک ایسوس

مورد قابل توجه دیگر پلیت فلزی در پشت این قطعه است تا هم ظاهر بهتری داشته باشد و هم از خم شدن PCB در مدت طولانی جلوگیری کند. علاوه بر این سرس TUF Gaming با استانداردهای های دیگر اعضای این خانواده همخوانی دارد. چنانچه می خواهید از آپدیت طولانی مدت سیستم خود خاطر جمع باشید، این سری می تواند کل نیاز های شما را با ماندگاری و دوام طولانی که دارد، ساپورت کند.

معرفی و بررسی خصوصیات سری Phoenix

کارت گرافیک ایسوس

از خصوصیات بسیار شاخص و ارزشمند این سری کارت گرافیک ایسوس سایز کوچک و قابلیت استفاده در سیستم های مختلف و در کنار آن قدرت بالای عملکردی آن است. کیس های کوچک که به علت فضای کم تهویه نامناسبی نیز دارند استفاده از این قطعه از سری Phoenix با داشتن یک فن Axial-Tech بسیار مناسب خواهد بود.

معرفی و بررسی خصوصیات سری Auto-Extreme .


فناوری ویژه و منحصر به فرد در گرافیک کارتهای ASUS

خط تولید کاملا اتوماتیک ایزوله، بدون هیچ نیروی انسانی و یکپارچه Asus به نام Auto-Extreme برای ساخت همه گرافیک کارتهای این کمپانی استفاده می شود. وجود ربات ها و فعالیت دقیق موجب شده تا خطاها و ایرات به حداقل برسد. ایزوله بودن تمام مراحل تولیدی، این کارخانه را کمپانی سبز معروف کرده است.

کارت گرافیک ایسوس
همچنین تمامی قطعا به صورت کاملا یکپارچه لحیم کاری می شوند و وجود استاندارد SUPER ALLOY POWER II موجب خاصیت های ویژه الکترونیکی و به علاوه قابلیت تحمل بسیار بالای حرارتی در شرایط افزایش دما می شود، این امر سبب مصرف بهینه و دوام بالای کارت گرافیک ایسوس می شود

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا