آموزشآموزش های صوتی تصویری

پنج راهکار تبدیل فرمت فایل CR2 به JPG

پنج راهکار تبدیل فرمت فایل CR2 به JPG

عکس های با فرمت CR2 برای اکثر افرادی که از دوربین کانن استفاده می کنند شناخته شده هستند اما شاید شما نیز تصمیم به تغییر این فرمت داشته باشید. در این مقاله آموزشی چند ترفند برای تبدیل فرمت فایل CR2 به JPG را بررسی کرده ایم. با طیف نیوز همراه باشید… .

عکس ها می توانند فرمت های مختلفی مثل PNG ،TIFF و… داشته باشند که همین امر لزوم آشنایی با روش تبدیل فرمت ها را پر اهمیت کرده است. CR2 فرمتی است که معمولا دوربین های کانن تصاویر را ثبت می کنند فرمتی که فشرده نشده است و کاربر می تواند تغییرات و تنظیماتی را روی عکس اعمال کند. ولی چاپ یا استفاده تصاویر مستلزم تبدیل فرمت CR2 به JPG می باشد که در این مطلب به چند روش برای این منظور پرداخته ایم.

سایت COnvertio

یکی از سایت های کاربردی برای این منظور به صورت آنلاین، COnvertio می باشد.

برای شروع فرآیند کانورت ابتدا می بایست عکس های با فرمت CR2 را انتخاب کنید. برای این منظور Choose Files را انتخاب کنید و بر روی Convert کلیک کنید. بعد از این مرحله کانورت به پایان می رسد و گزینه دانلود را مشاهده خواهید کرد. کافیست گزینه دانلود را انتخاب کنید تا به عکس های با فرمت JPG دست پیدا کنید.

سایت Image.Online-Convert

روش دوم برای تبدیل فرمت CR2 به JPG استفاده از سایت Image.Online-Convert است که بصورت آنلاین این تبدیل فرمت را انجام می دهد.

فرآیند بسیار ساده است. کافیست از قسمت Choose Files عکس هایی که فرمت CR2 دارند را انتخاب کنید و با انتخاب Start Conversion اجازه دهید تا تبدیل فرمت انجام شود.

تبدیل فرمت CR2 به JPG

تنظیمات از قسمت Option Setting قابل تغییر می باشند.

سایت OnlineConverter

تبدیل فرمت CR2 به JPG

ابتدا از قسمت Source در سایت OnlineConverter تعیین کنید که عکس با فرمت CR2 را بارگذاری می کنید و یا یک یو آر ال را معرفی می کنید. حالا خیلی راحت می توانید با کلیک بر گزینه Convert تبدیل فرمت را انجام دهید و عکس های JPG را دانلود کنید.

سایت Iloveimg

تبدیل فرمت CR2 به JPG

به سایت Iloveimg بروید.با هدف انتخاب تصویر مدنظر Select Image را انتخاب کنید و در نهایت گزینه Convert to JPG برای تغییر فرمت را انتخاب کنید تا عکس با فرمت jpg را دانلود کنید.

سرویس آنلاین Freefileconvert

روش آخر که نیازی به نصب نرم افزار خاص یا استفاده از فتوشاپ نیز ندارد سرویس آنلاین Freefileconvert می باشد.

تبدیل فرمت CR2 به JPG
در این سرویس در بخش Input File عکس با فرمت CR2 را انتخاب کنید و سپس از قسمت Output Format فرمت JPG را انتخاب کنید و با کلیک بر روی کانورت فرمت را تغییر دهید. با انتخاب URL یا Cloud فایلتان را جهت تبدیل فرمت از یو آر ال یا از طریق فایل های ذخیره در Cloud به وب سایت بدهید و در نهایت تغییر فرمت انجام شود.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫95 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × یک =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا