فناوریموبایل

آشنایی با گوشی هوشمند ‌Samsung Galaxy A31

آشنایی با گوشی هوشمند ‌Samsung Galaxy A31

گوشی هوشمند Samsung Galaxy A31 از گروه میان رده با مشخصاتی از قبیل باتری پنج هزار میلی آمپر بر ساعتی و دوربین 48 مگاپیکسلی به تازگی معرفی شد. در ادامه به معرفی قابلیت ها و بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

شرکت سامسونگ محصول جدید میان رده و اقتصادی خود را در روزهای اول سال شمسی جاری رونمایی کرد. Samsung Galaxy A31 با توجه به قابلیت هایی که دارد می توان گفت از قیمت بسیار به صرفه ای برخوردار است در نتیجه یک محصول قابل توجه و مهم به حساب می آید. سایز بندی گوشی گلکسی A31 در قیاس با M31 بزرگتر است. نمایشگر این دیوایس 6.4 اینچ و با پنل سوپر امولد می باشد و البته از حسگر اثرانگشت در زیر صفحه نمایش نیز برخوردار است.

دوربین سلفی

Galaxy A31

صفحه نمایش Samsung Galaxy A31 با وضوح تصویر و کیفیت نمایش بصری 1080 در 2400 پیکسل دارد. در قسمت بالایی نمایشگر یک بریدگی به شکل U دیده می شود که محلی برای قرارگیری دوربین جلو می باشد. دوربین جلو در گوشی سامسونگ گلکسی A31 بیست مگاپیکسلی است و کیفیت خوبی برای ثبت عکس های سلفی دارد. نسبت تصویر در صفحه نمایش این دیوایس 20 به 9 است و همین نسبت موجب شده که از M31 دو میلی متر باریکتر باشد و البته بسیار سبک تر نیز می باشد.

دوربین اصلی

ماژول مستطیلی در پنل پشتی Samsung Galaxy A31 دارای چهار دوربین با کیفیت های مختلف است. البته لازم به ذکر است که این ماژول به همراه دوربین هایی که دارد همه به لحاظر ظاهر و هم از نظر قابلیت هایی که دارد به M31 نیز شباهت زیادی دارد. دوربین اصلی لنز با دیافراگم f/2.0 دو حسگر 48 مگاپیکسلی با پیکسل های هشت دهم میکرومتری دارا می باشد.

سه دوربین دیگر در گلکسی A31 شامل یک دوربین با لنز اواترا واید 8 مگاپیکسلی و با زاویه دید 133 درجه و یک دوربین با لنز ماکرو پنج مگاپیکسلی و یک دوربین دیگر پنج مگاپیکسلی جهت تشخیص عمق تصاویر میباشد.

مشخصات فنی

طبق اطلاعات محدودی که از تراشه Samsung Galaxy A31 در دسترس است، این محصول شرکت سامسونگ متکی بر تراشه هلیو P65 مدیا تک می باشد. این چیپست دارای دو هسته کورتکس A75 می باشد البته با وجود پیشرفته تر بودن این تراشه نسبت به تراشه ی M31 هردو از لحاظ عملکرد پردازشی به یکدیگر شباهت دارند. پردازنده مرکزی در گلکسی ای 31 هشت هسته ای و با دو هسته دو گیگا هرتر و شش هسته 1.7 گیگا هرتزی می باشد.

گوشی هوشمند گلکسی A31 در دومدل پایه و مدل قدرتمند تر به بازار عرضه خواهد شد که اولی چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داشته و دیگری نیز شش گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد داشت. البته در صورت لزوم می توان حافظه داخلی را با پورت میکرو اس دی تا 512 گیگابایت نیز افزایش داد.

باتری در Samsung Galaxy A31 پنج هزار میلی آمپر بر ساعتی می باشد و از فناوری شارژ پرسرعت پانزده واتی از طریق پورت یو اس بی پشتیبانی به عمل می آورد.

مشخصات ظاهری

Galaxy A31

گوشی هوشمند گلکسی A31 در چهار رنگ مشکی، سفید، قرمز و آبی به بازار عرضه خواهد شد. در هر چهار رنگ بندی موجود حواشی پنل جلویی و ماژول دوربین در پنل پشتی مشکی خواهد بود. ابعاد این دیوایس 159.3 در 73.1 در 8.6 میلی‌متر و وزن 185 گرم می باشد.

امتیاز 4.8 از 4 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا