فناوریلپ تاپ

معرفی لپتاپ گیمینگ جدید ایسوس به نام، Flying Fortress 8

معرفی لپتاپ گیمینگ جدید ایسوس به نام، Flying Fortress 8

لپتاپ گیمینگ شرکت ایسوس با نام Flying Fortress 8 و پردازنده نسل دهم اینتل و همچنین کارت گرافیک NVIDIA GTX 1660 Ti معرفی شد. در ادامه جزئیات بیشتر این خبر را بررسی خواهیم کرد. با طیف نیوز همراه باشید… .

فعالیت کمپانی نامدار Asus

طی بررسی آمار و اطلاعات مربوط به یک شرکت تحقیقاتی معتبر ، کمپانی تایوانی الاصل ایسوس یکی از پنج تولید کننده برتر لپ تاپ در جهان است. جالب است بدانید این شرکت سهم فروش 6.6 درصدی را در سه ماهه اول سال میلادی جاری داشته و حدود دو و نیم میلیون لپتاپ گیمینگ از این برند در این مدت به بازار عرضه شده است. اکنون نیز کمپانی Asus با معرفی و رونمایی از یک لپتاپ گیمینگ جدید به نام Flying Fortress 8 قصد دارد سهم فروش خود را در بازار جهان افزایش دهد.

قابلیت ها و مشخصات

لپتاپ گیمینگ Flying Fortress 8 شرکت ایسوس مجهز به یک صفحه نمایش بزرگ پانزده ممیز شش دهم اینچی است که دارای نرخ رفرش 144 هرتز و رزولوشن 1080 پیکسلی می باشد. این لپ تاپ مجهز به پردازنده های نسل دهم اینتل Core i5 و Core i7 می باشد. یک مدل آن به Core i5-10300H و مدل بالارده‌تر آن به Core i7-10750H مجهز شده است.


لپتاپ گیمینگ Flying Fortress 8 Asus دارای کارت گرافیک انویدیا جی تی ایکس 1650 و گزینه های دیگر کارت گرافیک آن شامل GTX 1650 Ti و GTX 1660 Ti می‌شود. در این لپ تاپ هشت گیگابایت حافظه رم DDR4 و به علاوه حافظه های داخلی 513 گیگابایتی اس اس دی به طور پیش فرض تعبیه شده است. بالاترین مدل این لپ تاپ ها مجهز به شانزده گیگابایت رم همراه می باشد. لازم به ذکر است که هم رم و هم حافظه داخلی قابلیت ارتقا دارند.

لپتاپ گیمینگ

طراحی

لپتاپ گیمینگ ایسوس Flying Fortress 8 خود شبیه به یک مبارز گیمر با لبه های سه طرفه برنده است. صفحه کلید از زیر دارای نور های رنگی RGB می باشد که جذابیت بصری آن را می افزاید. این لپ تاپ شرکت Asus با قیمت حدود 830 دلار در چین به فروش خواهد رسید.

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫10 نظرها

  1. بازتاب: 늑대닷컴
  2. بازتاب: 뉴토끼
  3. بازتاب: 무료웹툰
  4. بازتاب: pod ks lumina
  5. بازتاب: สีทนไฟ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − نه =

دکمه بازگشت به بالا