تازه های فناوریفناوریموبایل

بررسی مشخصات پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی S11

بررسی مشخصات پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی S11

ما در پست قبلی تاریخ احتمالی رونمایی از گلکسی S11 ، توسط شرکت سامسونگ را به شما علاقمندان ارائه کردیم. اینک در این مطلب می خواهیم مشخصاتی را که به این پرچمدار جدید سری S نسبت می دهند را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

دوربین 108 مگاپیکسلی Galaxy S11

گلکسی S11
گلکسی S11

شرکت سامسونگ در صورت مجهز کردن گلکسی اس 11 به دوربین 108 مگاپیکسلی، باعث ایجاد یک تفاوت اساسی بین گلکسی اس 11 و دیگر اعضای این خانواده خواهد شد. چرا که شرکت سامسونگ حدود 6 سال است که هیچگونه تغییری در زمینه ی ارتقای سخت افزاری دوریین های سری S نداشته است. همچنین طبق خبرهای منتشر شده، این پرچمدار جدید به دوربین Telephotoبا زوم Periscopeمجهز خواهد بود که زوم اپتیکال 5 برابری را با آن تجربه خواهید کرد.

شگفتی جدید، با گلکسی اس 11

گلکسی اس 11
گلکسی S11

به احتمال فراوان Spectrometer یا همان طیف سنج شگفتانه ی شرکت Samsung خواهد بود. این وسیله با استفاده از نور Infrared، می تواند ترکیب مواد ساخته شده هر جسمی را بسنجد. طرز کار آن هم به این صورت است که، نور Infrared به اجسام تابانده می شود و از طریق امواج برگشتی، Spectrometer می تواند ترکیب مواد ساخته شده ی اجسام را تعیین کند. در صورتیکه گلکسی اس 11 به Spectrometer مجهز شود، شما قادر خواهید بود که مثلا با نگه داشتن گوشی در مقابل یک ماده غذایی، ارزش غذایی آن را بسنجید و یا با قرار دادن آن بر روی پوست خود از میزان رطوبت و چربی پوست مطلع شوید و در صورت نیاز به پزشک برای برطرف کردن مشکلات پوستی مراجعه کنید.

دوربین سلفی با مقیاسی کوچکتر
گلکسی اس 11
گلکسی اس 11

با توجه به شنیده ها قرار است که گلکسی S11 همانند گلکسی Note10 به دوربین سلفی در مرکز صفحه نمایش مجهز شود اما تفاوت آن با گلکسی Note10 در کوچکتر بودن اندازه دوربین سلفی آن است.

در ادامه تصویری از تنوع رنگ گلکسی S11 که منتشر شده است را برای شما عزیزان به نمایش می گذاریم:

گلکسی S11
گلکسی S11
امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. بازتاب: 웹툰 사이트

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا