برنامه اندرویدنرم افزار و اپلیکیشن

برنامه های گوگل به گلکسی استور اضافه می شوند

برنامه های گوگل به گلکسی استور اضافه می شوند

شرکت گوگل به تازگی دو اپلیکیشن خود را به گلکسی استور اضافه کرده است. انتظار می رود به زودی برنامه های بیشتری نیز به این فروشگاه اضافه شود. در ادامه جزئیات بیشتر این خبر را بررسی می کنیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

شرکت سامسونگ مدت زیادی است که در زمینه های فروشگاه محصولات خود گلکسی استور و google wearOS به خود کفایی رسیده است. Galaxy Store در حال حاضر شامل تعداد زیادی برنامه های اندرویدی می باشد. این فروشگاه برنامه های کاربردی و شاخصی مثل Health apps Samsung و hear maps را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

تا به الان تعدادی از اپلیکیشن های کره ای ها در گوگل پلی منتشر شده اند. این برنامه ها برای تمام کاربران اندرویدی قابل دانلود و استفاده هستند. این قابلیت به کاربران کمک می کند تا بتوانند تمام برنامه های خود را از این طریق به روز رسانی کنند و علاوه بر این ارائه آخرین نسخه های به روز رسانی شده برای شرکت سامسونگ نیز ساده تر می شود.

انتشار تمام اپلیکیشن های گوگل در گلکسی استور

حالا طبق آنچه از اخبار به گوش می رسد گوگل هم قصد دارد اپلیکیشن های متعلق به شرکت خود را در گلکسی استور منتشر کند. Google در حال حاضر دو برنامه گوگل ترنسلیت و Wear OS by google را در فروشگاه Galaxy Store در دسترس قرار داده است و در آینده ای نه چندان دور نرم افزار های بیشتری نیز منتشر خواهند شد.

گلکسی استور

البته این امر بسیار طبیعی است که برنامه های گوگل در سایر فروشگاه های معروف دیگر مثل ریلمی نیز نیز منتشر شده اند. از زمان انتشار تمام اپلیکیشن های گوگل در فروشگاه گلکسی استور سامسونگ هنوز زمان مشخصی تعیین نشده اما تصور می شود تا پایان سال جاری این امر به وقوع پیوندد. به هر حال این روند نشان از همکاری قدرتمندی میان این دو کمپانی است و برای هردو سودمند خواهد بود. علاوه بر این کاربران samsung در Galaxy Store گزینه های بیشتری برای دانلود خواهند داشت.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫78 نظرها

  1. Greate post. Keep posting such kind of info on your page.

    Im really impressed by your site.
    Hello there, You have done an excellent job. I’ll definitely digg it and personally suggest to my friends.
    I’m confident they will be benefited from this web site.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا